Quote from Susan Hartley on 23 May 2010, 18:38David, du sparkar in redan vidöppna dörrar. Ingen påstår motsatsen.
David, du sparkar in redan vidöppna dörrar. Ingen påstår motsatsen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:41>Det tror jag att du redan känner till. Inhalationskortison och kortison i sprayform räknas inte som doping, vilket heller inte antihistaminer gör.
Tja, inom vissa idrotter är detta doping.
>Det tror jag att du redan känner till. Inhalationskortison och kortison i sprayform räknas inte som doping, vilket heller inte antihistaminer gör.
Tja, inom vissa idrotter är detta doping.
Quote from Susan Hartley on 23 May 2010, 18:50Du har faktiskt fel här David. För inhalationskortison och kortison i sprayform så gäller följande (sista stycket!):
S9. GLUCOCORTICOSTEROIDS
All glucocorticosteroids are prohibited when administered by oral, intravenous,
intramuscular or rectal rou
Du har faktiskt fel här David. För inhalationskortison och kortison i sprayform så gäller följande (sista stycket!):
S9. GLUCOCORTICOSTEROIDS
All glucocorticosteroids are prohibited when administered by oral, intravenous,
intramuscular or rectal rou
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:05Där ser man.
Tack o lov undviker jag den sortens preparat i alla fall.
Där ser man.
Tack o lov undviker jag den sortens preparat i alla fall.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:31Tack och lov så finns det preparat som gör att jag kan träna utomhus trots pollen.
Tack och lov så finns det preparat som gör att jag kan träna utomhus trots pollen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:13Jag tycker inte Bricanyl bidrar med någon nettovinst. Det är givetvis logiskt att något luftrörsutvidgande klassas som doping, men det driver också upp pulsen, iaf på mig. Om jag inte absolut måste så undviker jag Bricanyl eftersom jag känner att det "str
Jag tycker inte Bricanyl bidrar med någon nettovinst. Det är givetvis logiskt att något luftrörsutvidgande klassas som doping, men det driver också upp pulsen, iaf på mig. Om jag inte absolut måste så undviker jag Bricanyl eftersom jag känner att det "str