Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:51Tycker ni skall vara glada att ni har ett fotvalv. Jag är plattfot och har pga det knappt tränat något i hela mitt liv pga att det gör ont att springa. I mitt fall hjälper heldämpade skor enormt och då specialskor som hjälper mot att jag pronerar, men det
Tycker ni skall vara glada att ni har ett fotvalv. Jag är plattfot och har pga det knappt tränat något i hela mitt liv pga att det gör ont att springa. I mitt fall hjälper heldämpade skor enormt och då specialskor som hjälper mot att jag pronerar, men det
Quote from Håkan Öhling on 28 February 2008, 19:56Bender, det låter lite löjligt när du säger att du inte kunnat träna något i ditt liv pga plattfot. Jag är extremt plattfot men har tränat i hela mitt liv - bland annat löpning...
Bender, det låter lite löjligt när du säger att du inte kunnat träna något i ditt liv pga plattfot. Jag är extremt plattfot men har tränat i hela mitt liv - bland annat löpning...
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 20:00Tänk på alla poliser som tränar.
Tänk på alla poliser som tränar.
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 20:11Torbjörn: Har varit mest löpning som inte funkat och "plattfot-ursäkten" har väl kanske varit lätt att ta till. Förmodligen är väl min löpteknik inte fulländad och att det är där jag gör något fel. Vissa har det lätt för sig att träna/löpa andra har det l
Torbjörn: Har varit mest löpning som inte funkat och "plattfot-ursäkten" har väl kanske varit lätt att ta till. Förmodligen är väl min löpteknik inte fulländad och att det är där jag gör något fel. Vissa har det lätt för sig att träna/löpa andra har det l
Quote from Lars Mörrby on 29 February 2008, 21:07Bender - byt löpteknik och börja springa som om du vore barfota.
Bender - byt löpteknik och börja springa som om du vore barfota.