Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 18:43Nja, nu är ju ingen kropp perfekt så vitt jag vet, och den ena kroppshalvan ser inte ut som den andra. Det är inte alls ovanligt att benen är olika långa, tvärt om faktiskt. Men sen kan faktiskt foten brytas ner av hård belastning utan dämpning också.
"M
Nja, nu är ju ingen kropp perfekt så vitt jag vet, och den ena kroppshalvan ser inte ut som den andra. Det är inte alls ovanligt att benen är olika långa, tvärt om faktiskt. Men sen kan faktiskt foten brytas ner av hård belastning utan dämpning också.
"M
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 18:45man måste skilja på skeletal benlängsdskilnad och annan benlängdsskillnad.
sen bör man också tänka på att det man inte använder går sönder
man måste skilja på skeletal benlängsdskilnad och annan benlängdsskillnad.
sen bör man också tänka på att det man inte använder går sönder
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 18:46Det är därför man bör gå till en legitimerad kiropraktor om man inte vet med sig vad som är problemet.
Det är därför man bör gå till en legitimerad kiropraktor om man inte vet med sig vad som är problemet.
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 18:58Tack för alla intressanta svar! Kul att det var fler som ville diskutera kring detta!
Efter att ha läst inläggen undrar jag nu vart man ska vända sig om man vill få hjälp med att lära sig en bra löpteknik (och kolla igenom den man har nu). Kan någon tip
Tack för alla intressanta svar! Kul att det var fler som ville diskutera kring detta!
Efter att ha läst inläggen undrar jag nu vart man ska vända sig om man vill få hjälp med att lära sig en bra löpteknik (och kolla igenom den man har nu). Kan någon tip
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:01Fredrika G är bra på det där, kolla hennes blogg först och främst!!
Fredrika G är bra på det där, kolla hennes blogg först och främst!!
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 19:20Hmm, vet inte riktigt var jag ska börja. Jag var intresserad av dina åsikter om det här jessica därför att jag i grunden ser oss som de djur vi egentligen är och då borde skor i alla fall vara onödigt (bortsett från att de skyddar mot taggar o glas o sånt
Hmm, vet inte riktigt var jag ska börja. Jag var intresserad av dina åsikter om det här jessica därför att jag i grunden ser oss som de djur vi egentligen är och då borde skor i alla fall vara onödigt (bortsett från att de skyddar mot taggar o glas o sånt
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:41ja nej kanske kanske inte. 😀
omöjligt att säga utan att ha fått titta på det
ja nej kanske kanske inte. 😀
omöjligt att säga utan att ha fått titta på det
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:46Sen - icke att förglömma: Skorna ska vara sköna att springa med! 🙂 Allra helst när man springer riktigt långt är det ju inte en helt oviktig detalj....
Jag gillar mina dämpade skor på långpassen just för att dom är så nordinnerligt sköna, inte för att
Sen - icke att förglömma: Skorna ska vara sköna att springa med! 🙂 Allra helst när man springer riktigt långt är det ju inte en helt oviktig detalj....
Jag gillar mina dämpade skor på långpassen just för att dom är så nordinnerligt sköna, inte för att
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:48Fia-Lotta: Så sant som det är sagt, komforten ska man inte glömma 🙂
Fia-Lotta: Så sant som det är sagt, komforten ska man inte glömma 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 19:51Jessica: "omöjligt att säga utan att ha fått titta på det "
Visst får du det 🙂
Jessica: "omöjligt att säga utan att ha fått titta på det "
Visst får du det 🙂