Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 11:37regn sol regn sol regn sol=det blir lika hårt
regn sol regn sol regn sol=det blir lika hårt
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 11:38Ska man springa barfota får man härda fötterna, sulorna är inte vana!
Karate tränar man barfota, och det är mkt av släpande steg och sånt också så många känner av sulorna i början; man springer och hoppar också en del, barfota och kniper med fötterna i g
Ska man springa barfota får man härda fötterna, sulorna är inte vana!
Karate tränar man barfota, och det är mkt av släpande steg och sånt också så många känner av sulorna i början; man springer och hoppar också en del, barfota och kniper med fötterna i g
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 11:48Jessica, tack, det var lite det jag anade men det är intressant att höra (?) dig säga det! Det är ju alltid roligt att få sina teorier bekräftade av andra!
Jessica, tack, det var lite det jag anade men det är intressant att höra (?) dig säga det! Det är ju alltid roligt att få sina teorier bekräftade av andra!
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 11:48Visst, jägarna sprang på stenåldern. De som kunde och var lämpade för det finns springa mycket och hårt. De som av någon anledning inte kunde springa fick ta hand om annat. Så fungerar det i afrikanska stammar än idag. De som har olika långa ben tex får ä
Visst, jägarna sprang på stenåldern. De som kunde och var lämpade för det finns springa mycket och hårt. De som av någon anledning inte kunde springa fick ta hand om annat. Så fungerar det i afrikanska stammar än idag. De som har olika långa ben tex får ä
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 11:56Absolut, fast som löpare brukar det väl heta att "det du inte har i huvudet kommer du aldrig att ha i benen"? 🙂
Har för mig att jag hört uttrycket att löpning är 90% huvud och 10% ben också men jag kan inte sätta pengar i pant på det. Det kan vara ett
Absolut, fast som löpare brukar det väl heta att "det du inte har i huvudet kommer du aldrig att ha i benen"? 🙂
Har för mig att jag hört uttrycket att löpning är 90% huvud och 10% ben också men jag kan inte sätta pengar i pant på det. Det kan vara ett
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 12:00😀
😀
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 12:05Själv har jag (oftast) bena i huvet ...
Själv har jag (oftast) bena i huvet ...
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 12:18Mittbena eller sidbena? 😀
Mittbena eller sidbena? 😀
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 28 February 2008, 13:00Jag fick problem med benhinnorna tidigare pga för hårda skor, men det var inte löparskorna som var problemet utan dom jag använde annars! Det tog ett tag innan jag kom på det eftersom jag bara hade ont i behinnorna när jag sprang. Men så fort jag bytte ut
Jag fick problem med benhinnorna tidigare pga för hårda skor, men det var inte löparskorna som var problemet utan dom jag använde annars! Det tog ett tag innan jag kom på det eftersom jag bara hade ont i behinnorna när jag sprang. Men så fort jag bytte ut
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 13:48Springer du regelbundet nu är det inga problem att springa nåt lopp på asfalt. Det du kan tänka på annars är:
* Använd bra skor
* Var försiktig när du ökar farten
* Var försiktig när du ökar träningsmängden
* Spring på mjukt underlag
* Stretcha efter va
Springer du regelbundet nu är det inga problem att springa nåt lopp på asfalt. Det du kan tänka på annars är:
* Använd bra skor
* Var försiktig när du ökar farten
* Var försiktig när du ökar träningsmängden
* Spring på mjukt underlag
* Stretcha efter va