Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 09:09Hade väl egentligen tänkt på fredag, då jag har flera SL förbindelser på vardagarna. Lördag blir det nästan som jag ska ta bilen dit.
Måste tänka lite, vill starta i alla fall före kl 9
Hade väl egentligen tänkt på fredag, då jag har flera SL förbindelser på vardagarna. Lördag blir det nästan som jag ska ta bilen dit.
Måste tänka lite, vill starta i alla fall före kl 9
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 10:08Start tidigare än 9.00 är inga problem.
Jag kommer också att ställa bilen i Östertälje för att sedan åka buss eller pendeltåg tillbaka efter löpningen.
Vi brukar springa Östertälje - Huddinge via Sörmlandsleden så den första delen av sträckan känner jag
Start tidigare än 9.00 är inga problem.
Jag kommer också att ställa bilen i Östertälje för att sedan åka buss eller pendeltåg tillbaka efter löpningen.
Vi brukar springa Östertälje - Huddinge via Sörmlandsleden så den första delen av sträckan känner jag
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 10:21Åker jag kommunalt på lördag kan jag vara där antingen
7:16 eller 8:46
Skulle var skönt att slippa hämta bilen
Åker jag kommunalt på lördag kan jag vara där antingen
7:16 eller 8:46
Skulle var skönt att slippa hämta bilen
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 10:53Bägge tiderna går bra för mig, välj du.
Bägge tiderna går bra för mig, välj du.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:17Jag ska se om det är flera som vill följa med, annars är det kanske bäst att komma iväg så tidigt som möjligt.
Jag hittar rätt bra från Paradiset och ner till Nynäs, nu kommer vi egentligen aldrig fram till Paradiset om vi inte måste fylla på med vatten.
Jag ska se om det är flera som vill följa med, annars är det kanske bäst att komma iväg så tidigt som möjligt.
Jag hittar rätt bra från Paradiset och ner till Nynäs, nu kommer vi egentligen aldrig fram till Paradiset om vi inte måste fylla på med vatten.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 19:02Jag tar bussen och kommer fram 7:16.
Vill komma iväg så tidigt som möjligt, tror det tar längre tid än vad man tror, terrängen ner mot Nynäs är rätt så besvärligt.
En så länge är det inga andra som vill följa med.
Ställer i morgon ut en 5l plast dunk med
Jag tar bussen och kommer fram 7:16.
Vill komma iväg så tidigt som möjligt, tror det tar längre tid än vad man tror, terrängen ner mot Nynäs är rätt så besvärligt.
En så länge är det inga andra som vill följa med.
Ställer i morgon ut en 5l plast dunk med
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 20:23Det låter bra.
Vatten går att fylla på vid Lida, efter ca. 18 km.
Lida värdshus öppnar först 10.00 så vi kommer nog inte att kunna handla något där.
Vet du om det går att köpa något ätbart efter vägen eller ska man ta med allt som behövs redan från start?
Det låter bra.
Vatten går att fylla på vid Lida, efter ca. 18 km.
Lida värdshus öppnar först 10.00 så vi kommer nog inte att kunna handla något där.
Vet du om det går att köpa något ätbart efter vägen eller ska man ta med allt som behövs redan från start?
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 21:15Lycka till på turen.
Lycka till på turen.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 21:51Vad jag vet så är enda stället att handla på (förutom Lida) i Ösmo då det bara är 15km kvar.
Jag tänker komplettera barsen med någon smörgåsaktigt.
Vad jag vet så är enda stället att handla på (förutom Lida) i Ösmo då det bara är 15km kvar.
Jag tänker komplettera barsen med någon smörgåsaktigt.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 09:42Klara med rundan 🙂 (vi blev klara redan i går)
Kan rapportera att det blev ca 72km Större delen klart löpbart, bra med markeringar (nymålade på många ställen). Den nybyggda spången vid bäverdammen finns där men kan ge en varning för getingboet, fick ca
Klara med rundan 🙂 (vi blev klara redan i går)
Kan rapportera att det blev ca 72km Större delen klart löpbart, bra med markeringar (nymålade på många ställen). Den nybyggda spången vid bäverdammen finns där men kan ge en varning för getingboet, fick ca