Quote from ellen olsson on 17 November 2007, 23:36> Men den lilla, lilla skillnaden mellan "gamla" och den "nyare" modellen är den där lilla "fickan" uppe vid halsen för "blixtlåset" så att du slipper en kall och metallisk "disch" på hakan/halsen, vid varje steg. Det blir ett par steg på en 5:a. Om du sk
> Men den lilla, lilla skillnaden mellan "gamla" och den "nyare" modellen är den där lilla "fickan" uppe vid halsen för "blixtlåset" så att du slipper en kall och metallisk "disch" på hakan/halsen, vid varje steg. Det blir ett par steg på en 5:a. Om du sk
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 11:28Hej Fredirk.
Det är bra för dig, men jag har sällan eller aldrig något runt min hal, typ polo ed. Jag nyttjar halsen för ventilation och kör därför oftast med bar hals. Om man som jag antar att du gör, ja då är det inget problem.
Vänligen
P.
Hej Fredirk.
Det är bra för dig, men jag har sällan eller aldrig något runt min hal, typ polo ed. Jag nyttjar halsen för ventilation och kör därför oftast med bar hals. Om man som jag antar att du gör, ja då är det inget problem.
Vänligen
P.
Quote from ellen olsson on 18 November 2007, 12:28> Det är bra för dig, men jag har sällan eller aldrig något runt min hal, typ polo ed. Jag nyttjar halsen för ventilation och kör därför oftast med bar hals.
Om du kör med bar hals och inte har något annat under så är det väl bara att låta bli att dra up
> Det är bra för dig, men jag har sällan eller aldrig något runt min hal, typ polo ed. Jag nyttjar halsen för ventilation och kör därför oftast med bar hals.
Om du kör med bar hals och inte har något annat under så är det väl bara att låta bli att dra up
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 13:59Hej Fredrik.
"Om du kör med bar hals och inte har något annat under så är det väl bara att låta bli att dra upp blixtlåset på västen också? "
Ja det kan tyckas så, men vitsen för mig och väst är att jag vill hålla bålen varm och inte få in kalluften där
Hej Fredrik.
"Om du kör med bar hals och inte har något annat under så är det väl bara att låta bli att dra upp blixtlåset på västen också? "
Ja det kan tyckas så, men vitsen för mig och väst är att jag vill hålla bålen varm och inte få in kalluften där
Quote from ellen olsson on 18 November 2007, 14:57> Ja det kan tyckas så, men vitsen för mig och väst är att jag vill hålla bålen varm och inte få in kalluften där. Och om/när det blir för varmt, så ventilerar jag genom att öppna vid halsen.
Om jag tolkar dig rätt så innebär det följande:
- Du öppnar u
> Ja det kan tyckas så, men vitsen för mig och väst är att jag vill hålla bålen varm och inte få in kalluften där. Och om/när det blir för varmt, så ventilerar jag genom att öppna vid halsen.
Om jag tolkar dig rätt så innebär det följande:
- Du öppnar u
Quote from ellen olsson on 18 November 2007, 14:58Bla, bla, bla...
Bla, bla, bla...