Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 16:20Jag trodde det var en åldersgräns på minst 65 år för att få ha broddar...
Jag trodde det var en åldersgräns på minst 65 år för att få ha broddar...
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 17:28Missade den åldersgränsen, lyckades få springa i mina spiky plus igår trots blott 29 år... och jag gillade det!
Missade den åldersgränsen, lyckades få springa i mina spiky plus igår trots blott 29 år... och jag gillade det!
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 17:39Jag har nog bara sett såna broddar som pensionärer har, det kanske finsn smidigare löparbroddar?
Jag skulel nog satsa på ett par dubbade multisportskor om jag sprang på is vintertid!
Jag har nog bara sett såna broddar som pensionärer har, det kanske finsn smidigare löparbroddar?
Jag skulel nog satsa på ett par dubbade multisportskor om jag sprang på is vintertid!
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 21:36Hej Fia- lotta.
"Utveckla snälla P.E. Jag förstår inte? Få oss på fall - ramlar man eller?"
Jag har inte haft någon större lycka med de broddar jag har provat och det är ett antal olika varianter och märken. Dom sitter dåligt, lossnar, håller inte, dåli
Hej Fia- lotta.
"Utveckla snälla P.E. Jag förstår inte? Få oss på fall - ramlar man eller?"
Jag har inte haft någon större lycka med de broddar jag har provat och det är ett antal olika varianter och märken. Dom sitter dåligt, lossnar, håller inte, dåli
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 21:49Tack P.E! 🙂
Tack P.E! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 05:57Jag jobbar på en simhall och de har stora tvättmaskiner som kör hela tiden. En extra maskin/dag spelar ingen roll. Fräscht är det i alla fall! Danskarna är väldigt miljömedvetna-så även med tvättmedel. Hurra!
Jag jobbar på en simhall och de har stora tvättmaskiner som kör hela tiden. En extra maskin/dag spelar ingen roll. Fräscht är det i alla fall! Danskarna är väldigt miljömedvetna-så även med tvättmedel. Hurra!
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 08:39Appropå dubbade skor? 🙂
Men det är bra att veta att även danskar är miljömedvetna...
Kan inte låta bli att ventilera vad alla svenskar egentligen tycker om danskar:
http://www.youtube.com/watch?v=YlTukY9fV9Y
Ernst Hugo levererar!/Per
Appropå dubbade skor? 🙂
Men det är bra att veta att även danskar är miljömedvetna...
Kan inte låta bli att ventilera vad alla svenskar egentligen tycker om danskar:
Ernst Hugo levererar!
/Per
Quote from Mikael Lundholm on 15 November 2007, 08:54Det är klart Marie hör hemma i den här diskussionen. Hörs ju på efternamnet. 🙂
Vad inlägget handlar om är oväsentligt.
Det är klart Marie hör hemma i den här diskussionen. Hörs ju på efternamnet. 🙂
Vad inlägget handlar om är oväsentligt.
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 17:23Hehe efternamnet är tyskt. Danskarna är annorlunda än oss svenskar. De har dock flera goda egenskaper som jag uppskattar. Nu har jag bott här i snart 17 månader så nu fattar jag också vad de säger..........:-)
Hehe efternamnet är tyskt. Danskarna är annorlunda än oss svenskar. De har dock flera goda egenskaper som jag uppskattar. Nu har jag bott här i snart 17 månader så nu fattar jag också vad de säger..........:-)
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 18:32Hej Fia-Lotta.
Här kommer en annan bra länk avseende "dubbade skor"
http://www.letro.se/
Vänligen
P.
Hej Fia-Lotta.
Här kommer en annan bra länk avseende "dubbade skor"
Vänligen
P.