Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning som fryslort.....
You need to log in to create posts and topics.

Tack! 🙂

Men bör man inte prova ut dubbade skor precis som vanliga? Jag har köpt mina springskor på löplabbet efter springtest på löpband.....

Hej.

Jo det bör man nog göra. Men för min egna del så sprang jag inte så väldigt mycket på vintern och som sagt hade jag ett par Silva ol skor då. Idag skulle jag nog valt ett par "multiskor". Och jag är av den uppfattningen att det inte ställs lika höga

Hmmmm. Jag kanske ska åka till Runners World eller Löplabbet och prata med dom och se om dom har några jag kan provspringa med på deras löpband. Vill inte gärna köpa grisen i säcken, har gjort felköp tidigare och fått ont i benen....

Man får nog tyvärr inte prova dubbade skor på löpbanden...

Attans, klart man inte får - tänkte inte på det.....

Det kanske blir en mild vinter, känns så krångligt....

Fast jag kanske kan ta med mina odubbade springskor och visa dom så kanske dom kan hitta några som borde passa mej....

Kanske dessa dubbar kan vara bra..i a f så borde dom väl vara bland de bästa som finns - annars skulle dom väl inte säljas just där...hade man haft snö o is stadigt så vore det lättare att slå till på ett par med inbyggda dubb. men om dessa funkar för 100

Jo de där dubbarna såg inte ut som de skall störa mycket i steget.

Slog till på ett par Icebug efter ett dygn av beslutsångest. Tänker att de kan funka bra i terrängen även om det inte finns is och snö.

Lurade även på en kompis ett par så jag hoppas ver

Hej Kristina.

Som sagt så skulle inte jag köpa ett par av dessa broddar. Nu har jag inte provat precis dom där. Men varför dom skulle vara bättre än de "liknande" som jag har provat vet jag inte. Men som sagt jag har inte provat just dom där.
Det är dom

Jag köpte ett par på Intersport för ca 5 års sen för ca 250kr. Fungerade jätte bra, köpte nya förra året på lågpris (kommer ej ihåg vart) de såg lika ut men var av ett helt annat gummi.

Hej P. E
tack för omtanken!:-)

Jag ska inte köpa nån reflexväst utan kom ihåg att det fanns broddar på nån webblöpbutik..surfade in och såg dom på en bild på Löplabbet, därför blev det just den länken.
Du har säkert rätt om västen, bra tips(t+)