Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 10:49Fia,
Även om foten har läkt så har du väl rejält ont i örat nu;)
Jag skulle aldrig våga mig ut efter sådana öronryck.
Fia,
Även om foten har läkt så har du väl rejält ont i örat nu;)
Jag skulle aldrig våga mig ut efter sådana öronryck.
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 10:53Ja asch, och mina öron som var stora så det räckte redan innan!!!! 😉
Ja asch, och mina öron som var stora så det räckte redan innan!!!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 12:27att inte ha ont och att den är läkt är inte samma sak.
du har inte ont nu för att du inte frestar på strukturen som är skadad. annars atar det minst 6 veckor för rupturer att läka. oavsett om man sniffar jungelolja, rullar sig i lera och lägger sig i bast
att inte ha ont och att den är läkt är inte samma sak.
du har inte ont nu för att du inte frestar på strukturen som är skadad. annars atar det minst 6 veckor för rupturer att läka. oavsett om man sniffar jungelolja, rullar sig i lera och lägger sig i bast
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 13:40OK - ger mej 🙂 Jag har inte ont längre och det är jag väldigt glad för! Det enda jag inte kan ännu är att sitta på knä och det kan jag vara utan - värre om jag inte kunde springa (t+)
OK - ger mej 🙂 Jag har inte ont längre och det är jag väldigt glad för! Det enda jag inte kan ännu är att sitta på knä och det kan jag vara utan - värre om jag inte kunde springa (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 14:11absolut.
själv var jag just ute och joggade i mina onitsuka tiger. de hade det jobbigt på isen kan jag säga =)
absolut.
själv var jag just ute och joggade i mina onitsuka tiger. de hade det jobbigt på isen kan jag säga =)
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 14:20Förstår det Jessica! Gick längs Hornsgatan idag på lunchen bort till gymmet och det var blixthalka. Tänkte på alla Funbeatare som skulle ut och springa idag.... Får nog bli en tur till Runners store för en "brodd-diskussion" om jag ska fortsätta min utesp
Förstår det Jessica! Gick längs Hornsgatan idag på lunchen bort till gymmet och det var blixthalka. Tänkte på alla Funbeatare som skulle ut och springa idag.... Får nog bli en tur till Runners store för en "brodd-diskussion" om jag ska fortsätta min utesp
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 14:25bara det blir ett jämnt och hyfsat jockt lager snö ska det nog funka ändå. men idag va det lite kämpigt.
känndes mest som om jag tassade runt.
vilket tiden 50min på 4,4 km skvalrar om. gick nog mest. det gick inte heller fort idag 😀
bara det blir ett jämnt och hyfsat jockt lager snö ska det nog funka ändå. men idag va det lite kämpigt.
känndes mest som om jag tassade runt.
vilket tiden 50min på 4,4 km skvalrar om. gick nog mest. det gick inte heller fort idag 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 14:58Du är i alla fall tuffare än jag! Jag sprang på löpbandet inne i värmen idag... (H)
Du är i alla fall tuffare än jag! Jag sprang på löpbandet inne i värmen idag... (H)
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 15:55Fia-lotta.
Skit i broddar. Kolla upp ett par dubbade skor i stället. Broddar är ett av S#¤#" verktyg, för att få oss på fall;) ett otyg.
Vänligen
P.
Fia-lotta.
Skit i broddar. Kolla upp ett par dubbade skor i stället. Broddar är ett av S#¤#" verktyg, för att få oss på fall;) ett otyg.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 16:04Utveckla snälla P.E. Jag förstår inte? Få oss på fall - ramlar man eller?
Utveckla snälla P.E. Jag förstår inte? Få oss på fall - ramlar man eller?