Quote from Guest on 1 December 2011, 13:58Inspirerade av Mackans bok om Löpning mitt i livet, så kom jag att tänka på att löpning tycks ha blivit ett projekt för medelålders, mer än en idrott för ungdomar och seniorer (H21-34).
Hur avspeglas detta i resultatlistorna, någon som har gjort en anal
Inspirerade av Mackans bok om Löpning mitt i livet, så kom jag att tänka på att löpning tycks ha blivit ett projekt för medelålders, mer än en idrott för ungdomar och seniorer (H21-34).
Hur avspeglas detta i resultatlistorna, någon som har gjort en anal
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 14:08Lite nyfiken bara - vad menar du med "utan att synas springa"? 🙂
Lite nyfiken bara - vad menar du med "utan att synas springa"? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 14:32Medelålders springer för att de har insett att livet blev inte roligare än så här. De unga hoppas fortfarande. 😉
Medelålders springer för att de har insett att livet blev inte roligare än så här. De unga hoppas fortfarande. 😉
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:21Om man granskar åldersfördelningen på långlopp som brukar bli fulltecknade så måste man väga in utspädningseffekten, alltså att motionärer tar platser från de med mer uttalade tävlingsambitioner.
Det kan också vara intressant att ta med genusaspekten i e
Om man granskar åldersfördelningen på långlopp som brukar bli fulltecknade så måste man väga in utspädningseffekten, alltså att motionärer tar platser från de med mer uttalade tävlingsambitioner.
Det kan också vara intressant att ta med genusaspekten i e
Quote from Catharina Brattlin on 1 December 2011, 16:36Nej, jag har inte gjort nån analys - jag har annat att göra i min vardag. 🙂
För övrigt ställer jag samma fråga som Kristina:
"En annan observation är att löpning som projekt innebär att det viktiga inte är resultaten, utan att synas springa."
Vad bet
Nej, jag har inte gjort nån analys - jag har annat att göra i min vardag. 🙂
För övrigt ställer jag samma fråga som Kristina:
"En annan observation är att löpning som projekt innebär att det viktiga inte är resultaten, utan att synas springa."
Vad bet
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:39Kan han mena att man droppar som hintar (när jag sprang maran), har pulsklockan på dag som natt och har koll på senaste skomodellarna för olika löpstilar?
Kan han mena att man droppar som hintar (när jag sprang maran), har pulsklockan på dag som natt och har koll på senaste skomodellarna för olika löpstilar?
Quote from Catharina Brattlin on 1 December 2011, 16:48Ingen aning! 🙂
Min pulsklocka ligger slängd i garderoben för det mesta (den stressar mig och förtar löpglädjen) och jag äger bara ett par springskor...
Ingen aning! 🙂
Min pulsklocka ligger slängd i garderoben för det mesta (den stressar mig och förtar löpglädjen) och jag äger bara ett par springskor...
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:51Camilla: Samt twittrar, bloggar och FB:ar om det (bägge två). 😉
Camilla: Samt twittrar, bloggar och FB:ar om det (bägge två). 😉
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:51Jag anar att han syftar på medelålders män, lite som mamils fast utan cyklar 🙂
Jag anar att han syftar på medelålders män, lite som mamils fast utan cyklar 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:52Medelålders av bägge könen. (H)
Medelålders av bägge könen. (H)