Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

""En annan observation är att löpning som projekt innebär att det viktiga inte är resultaten, utan att synas springa."

Vad betyder det?"

Sylvia: Jag tror att det betyder att för medelålders löpare är det viktiga att använda reflexer så här i vintermörkr

Har alltid känt mig lite som kärringen mot strömmen, pulsklockan ligger i skåpet men jag har 3 par skor varav två likadana men olika färger.

Ha Ha, Johanna!

Nu är jag mycket nyfiken på Magnus egen förklaring/uttydning av uttrycket. NÄR kommer den? Vad betyder och/eller syftar "synas" på?

Jag undrar om inte ordet synas trillat dit av misstag och att det ska stå "det viktigaste är inte resultaten, utan att springa" 🙂

För övrigt är löpning otroligt inne just nu - något som väl inte undgått någon. Det är så inne så att löparkläderna tom sp

Aha, så kan det vara ja! 🙂

Reflexväst använder jag enkom för att jag en gång blev utskälld av en bilist efter noter för att jag inte syntes ordentligt. Jösses, så arg han var!! Det enda som syntes var några små ministreck, skrek han, på de enda springs

Tror jag kan kategorisera mig som övre medleåldern med mina 54 år. Började springa i våras för första gången på 25 år.

Har GPS-klocka och har två par springskor + två andra för träning. Vägrar att springa där folk ser mig och tävlar hela tiden mot mig m

Jag ska erkänna att jag efter dagens pass numera har två par skor och de är av samma märke och sort, kändes helt fel under dagens 2,44 km så de går fetbort.

Jag hörde i somras att nu räcker det inte med att ha genomfört en mara, nu ska man ha gjort ett t

@Camilla, "Jag hörde i somras att nu räcker det inte med att ha genomfört en mara, nu ska man ha gjort ett triathlon som man givetvis har med i CV (för chefsjobbet?)"

Vem säger det? På vilken grund? Det måste ju vara väldigt mycket beroende på vilket job

Nu tror jag inte att det var så mycket vetenskap bakom det uttalandet, får kolla med den som jag hörde det av.

Äsch, Leif, ta det inte så bokstavligt Det går alldeles utmärkt att få ett chefsjobb utan ett triathlon i sitt CV. 🙂