Quote from Guest on 9 November 2011, 11:04Hej alla!
Jag är en nybörjare på löpning som har börjat följa ett träningsschema som ska resultera i att jag ska kunna springa 30 minuter utan avbrott.
Det sista passet var 8 minuter löpning följt av 3 minuter gång x 3. Löpning har alltid varit jobbigt
Hej alla!
Jag är en nybörjare på löpning som har börjat följa ett träningsschema som ska resultera i att jag ska kunna springa 30 minuter utan avbrott.
Det sista passet var 8 minuter löpning följt av 3 minuter gång x 3. Löpning har alltid varit jobbigt
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 11:14För att förtydliga: Alla pass i det nämnda löpprogrammet har jag sprungit utomhus.
För att förtydliga: Alla pass i det nämnda löpprogrammet har jag sprungit utomhus.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 11:48Rent generellt brukar man säga att man bör springa med en procents lutning på bandet, för att kompensera för avsaknaden av vind m.m. Det blir såklart inte identiskt ändå, men personligen upplever jag att ansträngningsgraden vid samma hastighet stämmer bät
Rent generellt brukar man säga att man bör springa med en procents lutning på bandet, för att kompensera för avsaknaden av vind m.m. Det blir såklart inte identiskt ändå, men personligen upplever jag att ansträngningsgraden vid samma hastighet stämmer bät
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 12:06Jag är jäkligt snabb på bandet och väntar otåligt på att det skall bli en respekterad tävlingsgren.
Jag är jäkligt snabb på bandet och väntar otåligt på att det skall bli en respekterad tävlingsgren.
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2011, 13:07Anna: Jag tror att mycket sitter i huvudet. Du tycker det går lättare på löpbandet kanske för att du springer långsammare där eller för att du har mer kontroll på omgivningen?
Som sagt, kör på på löpbandet variera lutning och fart, längd så kommer du at