Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 16:21När det blir kallt så jag får besvär av luftrören försvinner jag in på bandet ~8h i veckan eller mer (5 pass i veckan), för det mesta plan löpning och det är inte väldigt ofta jag fipplar med knapparna när jag väl bestämt farten.
Jag har inte varit skad
När det blir kallt så jag får besvär av luftrören försvinner jag in på bandet ~8h i veckan eller mer (5 pass i veckan), för det mesta plan löpning och det är inte väldigt ofta jag fipplar med knapparna när jag väl bestämt farten.
Jag har inte varit skad
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 16:30"Jag har inte varit skadad eller behövt avstå från träning på flera år. "
Och det vågar du skriva bara sådär??? 😉
/sur skadad löpare.
"Jag har inte varit skadad eller behövt avstå från träning på flera år. "
Och det vågar du skriva bara sådär??? 😉
/sur skadad löpare.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 16:35(OT jag med)
Jajemensan, det hemskaste är att jag egentligen inte ens skött varken styrketräning eller stretching heller. Livet kan vara bra orättvist, eller hur? 😉Universella sanningen, om du inte stretchar blir du stel och skadar dig (står att läsa i
(OT jag med)
Jajemensan, det hemskaste är att jag egentligen inte ens skött varken styrketräning eller stretching heller. Livet kan vara bra orättvist, eller hur? 😉
Universella sanningen, om du inte stretchar blir du stel och skadar dig (står att läsa i
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 16:51Jag stretchar inte heller nämnvärt, och förutom missödet på löpbandet som alltså inte var löpbandets fel egentligen, utan att jag sprang fortare än jag egentligen behärskade, har jag varit skadefri.
Däremot känner jag mer och mer att det är skönt med en
Jag stretchar inte heller nämnvärt, och förutom missödet på löpbandet som alltså inte var löpbandets fel egentligen, utan att jag sprang fortare än jag egentligen behärskade, har jag varit skadefri.
Däremot känner jag mer och mer att det är skönt med en
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:01Här är en till som sprungit mycket löpband och som aldrig någonsin stretchar - och heller aldrig varit skadad pga löpningen. Jag har fått avstå från löpningen några gånger pga skador, dock inga som löpningen åsamkat mig.
Att förlägga alla löppass på band
Här är en till som sprungit mycket löpband och som aldrig någonsin stretchar - och heller aldrig varit skadad pga löpningen. Jag har fått avstå från löpningen några gånger pga skador, dock inga som löpningen åsamkat mig.
Att förlägga alla löppass på band
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:02Det kan vara mördande tråkigt, det håller jag med om. 😀
Det kan vara mördande tråkigt, det håller jag med om. 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:05Ja, och det ska va gött å springa - annars kan det kvitta. Eller omaket med att springa måste överstiga tristessen på bandet. 🙂 Så är det vid väldigt sträng kyla eller en faslig massa mådd tycker jag.
Ja, och det ska va gött å springa - annars kan det kvitta. Eller omaket med att springa måste överstiga tristessen på bandet. 🙂 Så är det vid väldigt sträng kyla eller en faslig massa mådd tycker jag.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:08Absolut, modd och kyla går fetbort. Då springer jag hellre inne, faktiskt 🙂
Absolut, modd och kyla går fetbort. Då springer jag hellre inne, faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:21Tråkigt på löpband? Skadevilar från löpningen. Förpassad till crosstrainer. Är det något som är tråkigt så är det crosstrainer. Skittråkigt!
Drömmer om att få springa ordentligt, om så bara på löpband.
Tråkigt på löpband? Skadevilar från löpningen. Förpassad till crosstrainer. Är det något som är tråkigt så är det crosstrainer. Skittråkigt!
Drömmer om att få springa ordentligt, om så bara på löpband.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:27Åh fy Anders så tråkigt. Crosstrainer är mördande tråkigt. Löpband är bara tråkigt om man springer långdistans och inte lyckas försätta hjärnan i meditativt tillstånd tycker jag. Men ute är roligare när vädret inte är alltför jäkligt.
Åh fy Anders så tråkigt. Crosstrainer är mördande tråkigt. Löpband är bara tråkigt om man springer långdistans och inte lyckas försätta hjärnan i meditativt tillstånd tycker jag. Men ute är roligare när vädret inte är alltför jäkligt.