Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 20:15Ute är fantastiskt, hela året - alla väder. Jag kör oavsett allt (har gått ner till -25). Dubbskor respektive anknäbb när det behövs.
Det enda jag är rädd för är att jag inte "hittar ut i skogen" på helgpasset - min skogslöpning är mig mer kär nu än för
Ute är fantastiskt, hela året - alla väder. Jag kör oavsett allt (har gått ner till -25). Dubbskor respektive anknäbb när det behövs.
Det enda jag är rädd för är att jag inte "hittar ut i skogen" på helgpasset - min skogslöpning är mig mer kär nu än för
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 20:36Håller med Annica, det är svårt med generella råd. Jag stretchar så gott som aldrig och slarvar med både upp- och nedjogg. Men jag har minst ett löppass varje vecka i min dagbok sedan jag började föra en sådan. Och det var i maj 1998. Skadeträsket är helt
Håller med Annica, det är svårt med generella råd. Jag stretchar så gott som aldrig och slarvar med både upp- och nedjogg. Men jag har minst ett löppass varje vecka i min dagbok sedan jag började föra en sådan. Och det var i maj 1998. Skadeträsket är helt
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:00Kör inomhus 1-2ggr i veckan under denna vinter.
långa alt. korta intervaller.
Skitroligt!!Slipper löpbandet och har givande och roliga pass med mina nya vänner i löparklubben
Kör inomhus 1-2ggr i veckan under denna vinter.
långa alt. korta intervaller.
Skitroligt!!
Slipper löpbandet och har givande och roliga pass med mina nya vänner i löparklubben
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:15Variation brukar lätta upp, iaf för mig, jag kör ung lika mycket på cross-trainer som på löpband. Crosstrainern är dessutom suveränt bra när jag har problem med tex en hälsena eller så, den förorsakar ju inga stötar 🙂
Variation brukar lätta upp, iaf för mig, jag kör ung lika mycket på cross-trainer som på löpband. Crosstrainern är dessutom suveränt bra när jag har problem med tex en hälsena eller så, den förorsakar ju inga stötar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:20OBS humor följer:
Löpband? Vikken spykänsla jag nu fick 🙁 Löpband suger big time, inte ens jag med min puckohjärna fixar löpband......Jättefin tid nu att löpa...........innan snön kommer, och kommer snö så blir det fint åxå.............Bara bra kläder
OBS humor följer:
Löpband? Vikken spykänsla jag nu fick 🙁 Löpband suger big time, inte ens jag med min puckohjärna fixar löpband......
Jättefin tid nu att löpa...........innan snön kommer, och kommer snö så blir det fint åxå.............Bara bra kläder
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:36Leif, tycker du att crosstrainern är kul? Vill så gärna få den att bli uppskattad av mig själv.
Leif, tycker du att crosstrainern är kul? Vill så gärna få den att bli uppskattad av mig själv.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:46Kul ?? Jag tycker det är kul att träna, känslan av fysisk trötthet efter ett riktigt bra pass är underbar! "Rolighetsmässigt" är den i klass med löpbandet.. Den ger dessutom omväxling och variation till löpbandet. Den ger väldigt bra träning tycker jag.
Kul ?? Jag tycker det är kul att träna, känslan av fysisk trötthet efter ett riktigt bra pass är underbar! "Rolighetsmässigt" är den i klass med löpbandet.. Den ger dessutom omväxling och variation till löpbandet. Den ger väldigt bra träning tycker jag.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 09:09Under vintern kör jag ibland ett kvalitetspass på löpbandet. Då blir det inte tråkigt, utan det känns skönt att då och då få byta kyla och dåligt underlag mot inomhusträning. Men som många sagt; bara som komplement till utomhuslöpningen.
Under vintern kör jag ibland ett kvalitetspass på löpbandet. Då blir det inte tråkigt, utan det känns skönt att då och då få byta kyla och dåligt underlag mot inomhusträning. Men som många sagt; bara som komplement till utomhuslöpningen.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 12:22Löpband ska man ha för att gå på - baklänges. Såklart man kan ha det till annat oxå men se det som ett tips övning som är lite bökig att köra ute. Perfekt mot träningsvärk i låren.
Jag kan inte heller låta bli att kommentera stretchingens vara eller inte
Löpband ska man ha för att gå på - baklänges. Såklart man kan ha det till annat oxå men se det som ett tips övning som är lite bökig att köra ute. Perfekt mot träningsvärk i låren.
Jag kan inte heller låta bli att kommentera stretchingens vara eller inte
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 14:18Tack för alla svar och alla inspirerande ord. Idag var det 20 minuters löpning som stod på programmet, ett hopp direkt från 10 minuter (!) men man fick gå 1 minut om man behövde. Och vet ni vad, jag sprang hela vägen runt sjön där jag bor, 22 minuter och
Tack för alla svar och alla inspirerande ord. Idag var det 20 minuters löpning som stod på programmet, ett hopp direkt från 10 minuter (!) men man fick gå 1 minut om man behövde. Och vet ni vad, jag sprang hela vägen runt sjön där jag bor, 22 minuter och