Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Goddagens!

Vi är ett gäng som varje lördag klockan 11 brukar träffas vid Åkeshovs t-banestation, uppgången mot Åkeshovs simhall. Härifrån kutar vi omkring i västerorts natursköna omgivningar.

Titt som tätt passerar vi t-banestationer på vägen så det gå

Hur långt brukar det bli om man hänger med hela rundan?

Det är brutalt olika. För kommande lördag kanske det landar på 10-15. Men vi är några i gänget som annars vid högsäsong klämmer till med 20-30km.

Bra initiativ!
Du kan räkna med mig på lördag - som vanligt 😉
/En i gänget

Kan inte säga om det passar just nu på lördag, men ansluter så snart det går - tack för inbjudan!

Kul så fort jag fått ordning på mitt löparknä hänger jag gärna på, springer ofta runt judarn, grimsta och utåt lovön och ekerö. Alltid kul med sällskap !

Jag kommer. 🙂

Jag är nybörjaren i gänget. Idag tog dessa rutinerade löpare mig till nya höjder (PB) för att sedan fortsätta en mil till på egen hand. Häng på nästa lördag!

/Alexander

Räknar ni med att köra på varje lördag under våren?
När man har familj passar det inte alltid så bra med kl.11, men jag skall försöka hänga med en lördag i mars om det inte krockar för mycket med alla andra bokningar.

De va ju typiskt!! Har ganska nyligen pajjat mitt knä!! Hade varit riktigt kul. Hoppas det blir bättre snart så kanske man kan hänga på!

Kul idé!