Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 10:32Jag tror vi kommer köra de flesta lördagarna. Med resarvation för att vi kanske cyklar en del istället vid uppladdning till Vätternrundan. För att sedan gå över till löpning igen som ju är en roligare träningsform:) Jag kan ta på mig ansvaret att några da
Jag tror vi kommer köra de flesta lördagarna. Med resarvation för att vi kanske cyklar en del istället vid uppladdning till Vätternrundan. För att sedan gå över till löpning igen som ju är en roligare träningsform:) Jag kan ta på mig ansvaret att några da
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 12:57Cyklingen skulle vara kul! Ska cykla tjejvätter... Dock inte lika långt.. men en då 🙂
Cyklingen skulle vara kul! Ska cykla tjejvätter... Dock inte lika långt.. men en då 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 20:45Jag föreslår 15 km i 6:00 tempo på lördag. Dom som vill köra kortare slänger sig på nån tunnelbana på vägen och dom som vill köra längre gör det:)
Jag föreslår 15 km i 6:00 tempo på lördag. Dom som vill köra kortare slänger sig på nån tunnelbana på vägen och dom som vill köra längre gör det:)
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 20:54Jag tror jag kan komma då, så det låter bra. Behöver iofs 10 till men det kan jag alltid lösa med lite kreativ kartläsning dit och hem. 🙂
Jag tror jag kan komma då, så det låter bra. Behöver iofs 10 till men det kan jag alltid lösa med lite kreativ kartläsning dit och hem. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 18:46Hej alla! OBS att tiden som gäller i morgon är kl 10.00.
Vi ses:)
Hej alla! OBS att tiden som gäller i morgon är kl 10.00.
Vi ses:)
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 16:50Hej alla löpsugna!
Hur ser helgen ut för er?
Jag kör gärna på Söndag denna helg. Om det passar övriga inspirerande löpare så behöver jag draghjälp för att hamna på 55min, eller iaf bättre än 56,57 min iom stundande Premiärmil och mitt livs första motion
Hej alla löpsugna!
Hur ser helgen ut för er?
Jag kör gärna på Söndag denna helg. Om det passar övriga inspirerande löpare så behöver jag draghjälp för att hamna på 55min, eller iaf bättre än 56,57 min iom stundande Premiärmil och mitt livs första motion
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 14:05Jag passar denna helgen oxå, fortfarande hockeysäsong för smågrabbarna i familjen. Upptagen båda dagarna.
Jag passar denna helgen oxå, fortfarande hockeysäsong för smågrabbarna i familjen. Upptagen båda dagarna.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 13:40Denna veckan blev det på söndagen och med en något decimerad grupp, detta kompenserade vi genom att ta en något mer kuperad runda 😉
En härlig tur fick vi iaf.
Nästa helg är det Premiärmilen så det kanske inte blir någon lördagstur för flera av oss men ny
Denna veckan blev det på söndagen och med en något decimerad grupp, detta kompenserade vi genom att ta en något mer kuperad runda 😉
En härlig tur fick vi iaf.
Nästa helg är det Premiärmilen så det kanske inte blir någon lördagstur för flera av oss men ny
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 18:35Vilket fantastiskt initiativ!
Jag hänger gärna med på en löptur framöver.Just nu krånglar mitt knä, testade en kort löptur idag efter att knät har känts bättre efter 5 löpfria veckor, men det gick inge vidare. Kände smärta redan efter 2 km och fick ge
Vilket fantastiskt initiativ!
Jag hänger gärna med på en löptur framöver.
Just nu krånglar mitt knä, testade en kort löptur idag efter att knät har känts bättre efter 5 löpfria veckor, men det gick inge vidare. Kände smärta redan efter 2 km och fick ge
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 07:21Någon som är sugen på att springa i påsk?
Jag kan nog vilken dag som helst.
Någon som är sugen på att springa i påsk?
Jag kan nog vilken dag som helst.