Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 23:51Alvik - är det Drottningholmsvägen/Ulvsundavägen-rondellen? Funderar på ansluta där någonstans.
Alvik - är det Drottningholmsvägen/Ulvsundavägen-rondellen? Funderar på ansluta där någonstans.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 09:25Ja låt oss säga utanför station Stora Mossen. (finns det inte en Thai-kiosk där?)
Ja låt oss säga utanför station Stora Mossen. (finns det inte en Thai-kiosk där?)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 15:24Vad kul med ett löpargäng nära där jag bor! Vill gärna hänga med framöver, men kommande lördag (18 aug) spar jag krafterna till kvällen - Midnattsloppet.
Vänliga hälsningar, Johanna
Vad kul med ett löpargäng nära där jag bor! Vill gärna hänga med framöver, men kommande lördag (18 aug) spar jag krafterna till kvällen - Midnattsloppet.
Vänliga hälsningar, Johanna
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 18:24Kul med nya ansikten 🙂
Midnattsloppet tar nog sin tribut på lördag 😉Tveka inte att föreslå datum och tider som passar er. Vi brukar vara mellan 2 och 6 pers men naturligtvis finns det ingen maxgräns och vi ger oss inte förrän hela Åkeshov är på benen
Kul med nya ansikten 🙂
Midnattsloppet tar nog sin tribut på lördag 😉
Tveka inte att föreslå datum och tider som passar er. Vi brukar vara mellan 2 och 6 pers men naturligtvis finns det ingen maxgräns och vi ger oss inte förrän hela Åkeshov är på benen
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:51Hej alla!
Eftersom vi byter utgångspunkt till Alvik släcker jag härmed denna tråd och öppnar upp följande istället:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1250761
Hej alla!
Eftersom vi byter utgångspunkt till Alvik släcker jag härmed denna tråd och öppnar upp följande istället:
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 10:46Hallå!
Springs det fortfarande från Åkeshovs tunnelbana på lördagar/söndagar?
Hallå!
Springs det fortfarande från Åkeshovs tunnelbana på lördagar/söndagar?
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 13:24Hej!
Nuförtiden samlas vi (oftast) i Alvik vid tvärbanan.
Klicka på länken i inlägget ovan för mer info.
Välkommen att hänga med 🙂
/Fredrik
Hej!
Nuförtiden samlas vi (oftast) i Alvik vid tvärbanan.
Klicka på länken i inlägget ovan för mer info.
Välkommen att hänga med 🙂
/Fredrik