Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 13:07Det finns en stor risk att jag är totalt söndertränad imorgon, men jag dyker upp om kropp & knopp någorlunda tillåter:)
Det finns en stor risk att jag är totalt söndertränad imorgon, men jag dyker upp om kropp & knopp någorlunda tillåter:)
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 14:39Tack för idag! Trevligt som vanligt! 🙂
Tack för idag! Trevligt som vanligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 15:29Jag tackar även jag! När jag lämnade er så sprang jag 4,23 tempo hem (ca 4,5km). Sedan var jag totalt färdig på alla sätt och vis:)
Nu ska det bli spännande att kika hur det gick för er galningar;)
Jag tackar även jag! När jag lämnade er så sprang jag 4,23 tempo hem (ca 4,5km). Sedan var jag totalt färdig på alla sätt och vis:)
Nu ska det bli spännande att kika hur det gick för er galningar;)
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 15:33Efter en del extrarunder pga övertro på egna lokalförmågan lyckades även jag ta mig hem 😀
Tack för en trevlig runda!
Efter en del extrarunder pga övertro på egna lokalförmågan lyckades även jag ta mig hem 😀
Tack för en trevlig runda!
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:55Goddagens allesammans! Vi är några som tänkte springa i vanlig ordning imorgon (28e) kl 11. Någon mer som vill hänga på? Cirka 6-tempo första milen, sedan kan det bli snabbare. Distans....... tills du stupar:)
/Olof
Goddagens allesammans! Vi är några som tänkte springa i vanlig ordning imorgon (28e) kl 11. Någon mer som vill hänga på? Cirka 6-tempo första milen, sedan kan det bli snabbare. Distans....... tills du stupar:)
/Olof
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:58Det ser ut att kunna bli en smula svettigt imorgon. Jag föreslår att alla tar på sig så att det går att spontanbada när behovet gör sig påmint.
Det ser ut att kunna bli en smula svettigt imorgon. Jag föreslår att alla tar på sig så att det går att spontanbada när behovet gör sig påmint.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 14:06Jag hänger på!
Jag hänger på!
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 06:51Jag startar med Olof och eventuellt Marie kl 10.00 från åkeshov t-banestation (Åkeshovshallensidan) och kör 6-tempo en timme c:a och vi är tillbaka vid mötesplatsen c:a kl 11.00, då kan snabblöparna starta med Olof igen:)
Jag startar med Olof och eventuellt Marie kl 10.00 från åkeshov t-banestation (Åkeshovshallensidan) och kör 6-tempo en timme c:a och vi är tillbaka vid mötesplatsen c:a kl 11.00, då kan snabblöparna starta med Olof igen:)
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 10:29Hej igen alla glada löpare!
På lördag kör vi som vanligt, utgår från Åkeshov och runt 6-tempo kl 11.00. Denna lördag blir det en runda runt Ulvsundasjön och Kungsholmen. Cirka 19 km, därefter finns många fina löpspår för den som vill köra längre.
Sträck
Hej igen alla glada löpare!
På lördag kör vi som vanligt, utgår från Åkeshov och runt 6-tempo kl 11.00. Denna lördag blir det en runda runt Ulvsundasjön och Kungsholmen. Cirka 19 km, därefter finns många fina löpspår för den som vill köra längre.
Sträck
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 20:38Kul initiativ! Kanske hänger på någon gång!
Kul initiativ! Kanske hänger på någon gång!