Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:22Ahem...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1179161
Ahem...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1179161
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 16:42Peter: Ja jag vet, men det är dessvärre inte helt optimalt med långlopp i morgon... hade nog tänkt mig lite kortare (har fortfarande lite känning av söndagens tokigheter).
Har absolut inte för avsikt att konkurrera med er 😉
Hoppas att ni får en härlig ru
Peter: Ja jag vet, men det är dessvärre inte helt optimalt med långlopp i morgon... hade nog tänkt mig lite kortare (har fortfarande lite känning av söndagens tokigheter).
Har absolut inte för avsikt att konkurrera med er 😉
Hoppas att ni får en härlig ru
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 08:11Vi kör på måndag (annandag påsk). Principen är samma som tidigare att vi startar på förmiddagen (11?) utanför Åkeshovs tunnebanestation.
Alla är naturligtvis välkomna att delta.
Vi kör på måndag (annandag påsk). Principen är samma som tidigare att vi startar på förmiddagen (11?) utanför Åkeshovs tunnebanestation.
Alla är naturligtvis välkomna att delta.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 14:46Jag har tyvärr fått förhinder!
Jag har tyvärr fått förhinder!
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 17:42Alex och jag kör iaf i morgon med start 11.00.
Häng på! 🙂
Alex och jag kör iaf i morgon med start 11.00.
Häng på! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:01Blir det nåt imorrn? 🙂
(annars tänkte jag ta ett, kanske två varv på Ursviks 15km-slinga som sägs vara omgjord)
Blir det nåt imorrn? 🙂
(annars tänkte jag ta ett, kanske två varv på Ursviks 15km-slinga som sägs vara omgjord)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 12:19Thomas: Jag skulle kunna tänka mig att hänga med till Ursvik i morgon men det är nog rätt blött 😉 Är det nyligen som sträckan ändrats?
Annars föreslår jag en tur runt Ulvsundasjön (ev. med start i Alvik).
Thomas: Jag skulle kunna tänka mig att hänga med till Ursvik i morgon men det är nog rätt blött 😉 Är det nyligen som sträckan ändrats?
Annars föreslår jag en tur runt Ulvsundasjön (ev. med start i Alvik).
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 12:56Det var nog från tråden om första deltävling i Ursvik Xtreme som jag snappade upp förändrade banan. Man verkar ta den branta backen uppför nu, som förut var vid 10km neråt. Samt "roligare" sträckning sista kilometrarna, sägs det.
Ja, det blir nog ganska
Det var nog från tråden om första deltävling i Ursvik Xtreme som jag snappade upp förändrade banan. Man verkar ta den branta backen uppför nu, som förut var vid 10km neråt. Samt "roligare" sträckning sista kilometrarna, sägs det.
Ja, det blir nog ganska
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:12Jag får passa denna gång. Jag behöver trappa upp cyklingen varje vecka nu inför Roslagsvåren. Känns som en rejäl uppoffring att avstå detta löppass!!! Gläd mig med en strålande återrapport:)
Jag får passa denna gång. Jag behöver trappa upp cyklingen varje vecka nu inför Roslagsvåren. Känns som en rejäl uppoffring att avstå detta löppass!!! Gläd mig med en strålande återrapport:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:59Jag kommer! Verkar som att det INTE ska regna imorgon och att det framåt lunch ska bli rätt varmt. Vad tror ni om att köra igång först kl 11? Plats spelar ingen roll för mig!
Jag kommer! Verkar som att det INTE ska regna imorgon och att det framåt lunch ska bli rätt varmt. Vad tror ni om att köra igång först kl 11? Plats spelar ingen roll för mig!