Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla glada!

Sedan tidigare är vi ett gäng som springer varje lördag kl 11 från Åkeshov, se följande tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1167372

För att förenkla för några av oss så kommer vi flytta utgångspunkten till Alvik ist

Kommande helg kommer bli på söndag istället. Så alltså på söndag kl 11 från Alvik. Kom gärna med förslag på val av runda.

Hmm, intressant byte av startpunkt. Kan inte nu i helgen men framöver kan det definitivt bli av.

Jag hänger med! Föreslår Ulvsundasjön runt men är väldigt flexibel 🙂

Jag tänker komma men lovar inget än. 🙂

Titta, titta....nu har Olof å Fredrik fått dyng-smak för långlöpning. Undrar om det inte har att göra med deras otroligt fina resultat i förra veckans Månkarbo Marathon...kör på bara grabbar!!??

Ska du inte hänga på Kjell?
Jag bjuder på öl 😀

F.ö. har vi hållit på med gemensamma "långpass" ett bra tag nu 🙂

Tack för erbjudandet Fredde....kanske ses vi i Vintermarathon å då kan du ju få bjuda....eller så gör jag det...hehehe..!

Ja jag tycker att vi ska börja ta in så kallade "gästlöpare" och då röstar jag på Kjell som första. =)

Kjell Kvarfordt är ett jättebra val....ehe...mer än 150 marathonlopp etc...plus skitatrevlig kille...jag röstar på honm åxå...!!??