Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 22:06På lördag lovar både yr.no och smhi.se nederbörd runt nollan, så jag tänkte skjuta på långpasset till på söndag (16e Mars) istället då det blir perfekt löparväder - strålande sol med någon minusgrad. Samling som vanligt 10:00 vid obelisken vid Alvik sta
På lördag lovar både yr.no och smhi.se nederbörd runt nollan, så jag tänkte skjuta på långpasset till på söndag (16e Mars) istället då det blir perfekt löparväder - strålande sol med någon minusgrad. Samling som vanligt 10:00 vid obelisken vid Alvik sta
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 07:26Låter som trevliga pass! Hur långt springer ni? (jag kör nog långpass imorgon lördag istället, trots vädret. Men nån annan gång kanske!)
Låter som trevliga pass! Hur långt springer ni? (jag kör nog långpass imorgon lördag istället, trots vädret. Men nån annan gång kanske!)
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 21:37Oj, det är jätte-olika beroende på vilka som dyker upp. Passet ska ju passa alla som kommer, så det brukar vara allt mellan 15-25+ km. Ibland blir det en första-runda allihop och sedan en extra-sväng för dom som vill ha några extra kilometrar i benen. Och
Oj, det är jätte-olika beroende på vilka som dyker upp. Passet ska ju passa alla som kommer, så det brukar vara allt mellan 15-25+ km. Ibland blir det en första-runda allihop och sedan en extra-sväng för dom som vill ha några extra kilometrar i benen. Och
Quote from Funbeat user on 11 September 2014, 11:30Hej!
Någon som är intresserad av att väcka Alviks- lördagsgänget till liv? Jag saknar de opretantiösa rundorna i trevligt sällskap. Nu på lördag är det Stockholm halvmaraton, men kanske någon ändå är intresserad?
Hej!
Någon som är intresserad av att väcka Alviks- lördagsgänget till liv? Jag saknar de opretantiösa rundorna i trevligt sällskap. Nu på lördag är det Stockholm halvmaraton, men kanske någon ändå är intresserad?