Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 08:39ska ni springa ngt nu på lördag för jag vill vara med o testa
ska ni springa ngt nu på lördag för jag vill vara med o testa
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 15:46Jajamen! Kl 10 samling vid starten på Ursviks-spåret.
Jajamen! Kl 10 samling vid starten på Ursviks-spåret.
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 21:03Tack för dagens tur som bestod av en skön och varm runda på Ursviks 15 km-extrembana. Gänget bestod idag förutom av mig själv även av Olof och Fredric samt en gästspelande Daniel.
Olof och Fredric var starka nog att springa hem också, vilket gav dem ytt
Tack för dagens tur som bestod av en skön och varm runda på Ursviks 15 km-extrembana. Gänget bestod idag förutom av mig själv även av Olof och Fredric samt en gästspelande Daniel.
Olof och Fredric var starka nog att springa hem också, vilket gav dem ytt
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:14Kan passa på att göra reklam för följande event. Formkoll på Lidingö-banan lördagen 31 augusti.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1360285
Kan passa på att göra reklam för följande event. Formkoll på Lidingö-banan lördagen 31 augusti.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 08:24Nu på lördag är det ju "Formkoll på Lidingöbanan". Här följer lite praktisk info:
https://www.facebook.com/events/138987199645048/10.39 - Jag och några jag känner kommer ta buss 212 från Ropsten mot Björnbo, om kollektivtrafiken inte strular för mycket
Nu på lördag är det ju "Formkoll på Lidingöbanan". Här följer lite praktisk info:
https://www.facebook.com/events/138987199645048/
10.39 - Jag och några jag känner kommer ta buss 212 från Ropsten mot Björnbo, om kollektivtrafiken inte strular för mycket
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 22:51Lycka till på Lidingö alla "Alviks-löpare" som ska springa LL i helgen. Vi tar väl med oss lite av vår långpass-sol ut till Lidingö så blir det säkert lika trevligt som vanligt.
Lycka till på Lidingö alla "Alviks-löpare" som ska springa LL i helgen. Vi tar väl med oss lite av vår långpass-sol ut till Lidingö så blir det säkert lika trevligt som vanligt.
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 17:54Trevligt initiativ! Jag gör ett försök att hänga med imorgon. Ses!
Trevligt initiativ! Jag gör ett försök att hänga med imorgon. Ses!
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 17:32Hej! Blir det mest asfalt eller brukar ni variera underlaget på dessa rundor?
Hej! Blir det mest asfalt eller brukar ni variera underlaget på dessa rundor?
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 18:22Vi försöker variera så gott det går, men startar man från Alvik så bjuder ju tyvärr omgivningarna mest på gång- och cykel-vägar. Rundorna brukar gå norrut längs Brommastranden mot Hässelby och tillbaks, in runt stan i olika varianter längs Mälarstranden,
Vi försöker variera så gott det går, men startar man från Alvik så bjuder ju tyvärr omgivningarna mest på gång- och cykel-vägar. Rundorna brukar gå norrut längs Brommastranden mot Hässelby och tillbaks, in runt stan i olika varianter längs Mälarstranden,
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 20:19Dags igen - imorgon lördag den 25 januari går ännu ett långpass av stapeln med start från reklam-obelisken vid Alviks station vid ~10:00. Det ser ut som om vi kanske kan få några solstrålar på oss också.
Dags igen - imorgon lördag den 25 januari går ännu ett långpass av stapeln med start från reklam-obelisken vid Alviks station vid ~10:00. Det ser ut som om vi kanske kan få några solstrålar på oss också.