Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:51Låter kul, jag hittar endast en referens till hur länge/långt ni kör, den gången stod det 17km. Är det en vanlig runda eller??? Siktar ni på avslut i Alvik också?
Låter kul, jag hittar endast en referens till hur länge/långt ni kör, den gången stod det 17km. Är det en vanlig runda eller??? Siktar ni på avslut i Alvik också?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 09:23Vi brukar improvisera i rätt stor utsträckning och anpassa oss efter vilka som är med vid just det tillfället. Detsamma gäller slutpunkt.
Ibland fortsätter vissa vidare efter att någon/några är nöjda.
Distanserna kan variera mycket, vi har sprungit allt f
Vi brukar improvisera i rätt stor utsträckning och anpassa oss efter vilka som är med vid just det tillfället. Detsamma gäller slutpunkt.
Ibland fortsätter vissa vidare efter att någon/några är nöjda.
Distanserna kan variera mycket, vi har sprungit allt f
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 09:47Ok, tack låter kul. "Anmälan" sker här på tråden eller är det bara att dyka upp vid Tvärbanan Alvik kl 11?
Ok, tack låter kul. "Anmälan" sker här på tråden eller är det bara att dyka upp vid Tvärbanan Alvik kl 11?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 11:11Anmälan behövs aldrig. Däremot är det bra att kolla tråden så att löpningen inte är inställd pga andra evenemang eller liknande, för den aktuella dagen.
/Olof
Anmälan behövs aldrig. Däremot är det bra att kolla tråden så att löpningen inte är inställd pga andra evenemang eller liknande, för den aktuella dagen.
/Olof
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 11:44Hej! Vad kul! Alvik är lika bra som Åkeshov.
Dessvärre är just kommande sönd sämre än lörd, för egen del. Ser fram emot kommande helger!
Hej! Vad kul! Alvik är lika bra som Åkeshov.
Dessvärre är just kommande sönd sämre än lörd, för egen del. Ser fram emot kommande helger!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 12:45Vi ska försöka återställa ordningen och köra på lördagar framöver, eller varför inte lördag OCH söndag? 😉
Det är alltid någon som inte kan men det positiva är att man får en ny chans veckan därpå 😀
Vi ska försöka återställa ordningen och köra på lördagar framöver, eller varför inte lördag OCH söndag? 😉
Det är alltid någon som inte kan men det positiva är att man får en ny chans veckan därpå 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 16:01Dagens runda bestod i en tur runt Ulvsundasjön på runt 13 km.
Tack Olof för trevligt sällskap 🙂
Dagens runda bestod i en tur runt Ulvsundasjön på runt 13 km.
Tack Olof för trevligt sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 20:44Åh önskar jag hade sett det här igår då hade jag hakat! Nästa helg springer jag ju Bråviksloppet men bli inte förvånade om jag dyker upp om 2 veckor 🙂
Åh önskar jag hade sett det här igår då hade jag hakat! Nästa helg springer jag ju Bråviksloppet men bli inte förvånade om jag dyker upp om 2 veckor 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 12:34Någon som inte ska springa halv-maran och är sugen på en tur i helgen?
Någon som inte ska springa halv-maran och är sugen på en tur i helgen?
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 23:39Självklart är jag på! Finns det någon tänkt runda? Jag behöver ca 30k (oberoende tempo) i benen till helgen, men kan mycket väl fylla på själv med 10k både före och efter om det behövs beroende på hur runda-planen faller ut.
Självklart är jag på! Finns det någon tänkt runda? Jag behöver ca 30k (oberoende tempo) i benen till helgen, men kan mycket väl fylla på själv med 10k både före och efter om det behövs beroende på hur runda-planen faller ut.