Quote from Guest on 27 August 2012, 20:04Hej alla glada!
Sedan tidigare är vi ett gäng som springer varje lördag kl 11 från Åkeshov, se följande tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1167372
För att förenkla för några av oss så kommer vi flytta utgångspunkten till Alvik ist
Hej alla glada!
Sedan tidigare är vi ett gäng som springer varje lördag kl 11 från Åkeshov, se följande tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1167372
För att förenkla för några av oss så kommer vi flytta utgångspunkten till Alvik ist
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 20:14Kommande helg kommer bli på söndag istället. Så alltså på söndag kl 11 från Alvik. Kom gärna med förslag på val av runda.
Kommande helg kommer bli på söndag istället. Så alltså på söndag kl 11 från Alvik. Kom gärna med förslag på val av runda.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 23:08Hmm, intressant byte av startpunkt. Kan inte nu i helgen men framöver kan det definitivt bli av.
Hmm, intressant byte av startpunkt. Kan inte nu i helgen men framöver kan det definitivt bli av.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 06:28Jag hänger med! Föreslår Ulvsundasjön runt men är väldigt flexibel 🙂
Jag hänger med! Föreslår Ulvsundasjön runt men är väldigt flexibel 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 06:52Jag tänker komma men lovar inget än. 🙂
Jag tänker komma men lovar inget än. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:07Titta, titta....nu har Olof å Fredrik fått dyng-smak för långlöpning. Undrar om det inte har att göra med deras otroligt fina resultat i förra veckans Månkarbo Marathon...kör på bara grabbar!!??
Titta, titta....nu har Olof å Fredrik fått dyng-smak för långlöpning. Undrar om det inte har att göra med deras otroligt fina resultat i förra veckans Månkarbo Marathon...kör på bara grabbar!!??
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:55Ska du inte hänga på Kjell?
Jag bjuder på öl 😀F.ö. har vi hållit på med gemensamma "långpass" ett bra tag nu 🙂
Ska du inte hänga på Kjell?
Jag bjuder på öl 😀
F.ö. har vi hållit på med gemensamma "långpass" ett bra tag nu 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:13Tack för erbjudandet Fredde....kanske ses vi i Vintermarathon å då kan du ju få bjuda....eller så gör jag det...hehehe..!
Tack för erbjudandet Fredde....kanske ses vi i Vintermarathon å då kan du ju få bjuda....eller så gör jag det...hehehe..!
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:14Ja jag tycker att vi ska börja ta in så kallade "gästlöpare" och då röstar jag på Kjell som första. =)
Ja jag tycker att vi ska börja ta in så kallade "gästlöpare" och då röstar jag på Kjell som första. =)
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:32Kjell Kvarfordt är ett jättebra val....ehe...mer än 150 marathonlopp etc...plus skitatrevlig kille...jag röstar på honm åxå...!!??
Kjell Kvarfordt är ett jättebra val....ehe...mer än 150 marathonlopp etc...plus skitatrevlig kille...jag röstar på honm åxå...!!??