Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack, det gör sko-valet lite lättare.

Kul att ni kom ut idag, hoppas ni hade en fin runda i solskenet. Själv laddar jag ju upp inför dagens Stockholm Halvmaraton.

Nästa helg är ju sista helgen innan Lidingöloppet, vilka ska springa den? (Jag ska!)

Tänkte att vi kunde köra ett specialpass n

Tack grabbar för en härlig tur idag! Terräng, lera och solsken - kan det bli bättre? 🙂

Nästa vecka måste jag stå över men eftersom jag inte ska köra Lidingö är jag på om två veckor igen.

Det blir bara bättre om man delar det med trevligt sällskap, och till&med det hade vi. Kanon-runda idag! 😀
Lycka till på halvan Olof, jag vet ännu inte hur det passar nästa helg men om det funkar är jag med.

Tack för idag! Jag kommer inte att kunna springa de kommande 3 lördagarna pga fotbollsmatcher, men är nog gärna på den 13:e igen.

Så wassup för imorrn? 11:00 vid tvärbanan i Alvik eller finns andra planer ?

Hej, kommer gärna nästa lördag. Perfekt med Alvik, kul initiativ btw:-)

God morgon!

Jag har lite ofrivilligt blivit inkastad i förberedelser för min sambos systers möhippa (som dom har idag). Måste vara lite standby här hemma, så kommer nog köra nån runda spontant när tillfälle ges. Inte världens härligaste löpväder idag. De

Snart lördag igen och då tänker man naturligtvis direkt på löpning 😉
Är det någon som inte ska nöta backar i Lidingö och vill hänga med på en runda nu på lördag?

Jag följer gärna med, börjar jobba 14 så ses gärna vid 10 tiden!
Funkar?:-)