Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 22:50Tack, det gör sko-valet lite lättare.
Tack, det gör sko-valet lite lättare.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 12:45Kul att ni kom ut idag, hoppas ni hade en fin runda i solskenet. Själv laddar jag ju upp inför dagens Stockholm Halvmaraton.
Nästa helg är ju sista helgen innan Lidingöloppet, vilka ska springa den? (Jag ska!)
Tänkte att vi kunde köra ett specialpass n
Kul att ni kom ut idag, hoppas ni hade en fin runda i solskenet. Själv laddar jag ju upp inför dagens Stockholm Halvmaraton.
Nästa helg är ju sista helgen innan Lidingöloppet, vilka ska springa den? (Jag ska!)
Tänkte att vi kunde köra ett specialpass n
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 13:27Tack grabbar för en härlig tur idag! Terräng, lera och solsken - kan det bli bättre? 🙂
Nästa vecka måste jag stå över men eftersom jag inte ska köra Lidingö är jag på om två veckor igen.
Tack grabbar för en härlig tur idag! Terräng, lera och solsken - kan det bli bättre? 🙂
Nästa vecka måste jag stå över men eftersom jag inte ska köra Lidingö är jag på om två veckor igen.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 15:57Det blir bara bättre om man delar det med trevligt sällskap, och till&med det hade vi. Kanon-runda idag! 😀
Lycka till på halvan Olof, jag vet ännu inte hur det passar nästa helg men om det funkar är jag med.
Det blir bara bättre om man delar det med trevligt sällskap, och till&med det hade vi. Kanon-runda idag! 😀
Lycka till på halvan Olof, jag vet ännu inte hur det passar nästa helg men om det funkar är jag med.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 19:53Tack för idag! Jag kommer inte att kunna springa de kommande 3 lördagarna pga fotbollsmatcher, men är nog gärna på den 13:e igen.
Tack för idag! Jag kommer inte att kunna springa de kommande 3 lördagarna pga fotbollsmatcher, men är nog gärna på den 13:e igen.
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 21:33Så wassup för imorrn? 11:00 vid tvärbanan i Alvik eller finns andra planer ?
Så wassup för imorrn? 11:00 vid tvärbanan i Alvik eller finns andra planer ?
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 22:30Hej, kommer gärna nästa lördag. Perfekt med Alvik, kul initiativ btw:-)
Hej, kommer gärna nästa lördag. Perfekt med Alvik, kul initiativ btw:-)
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 10:21God morgon!
Jag har lite ofrivilligt blivit inkastad i förberedelser för min sambos systers möhippa (som dom har idag). Måste vara lite standby här hemma, så kommer nog köra nån runda spontant när tillfälle ges. Inte världens härligaste löpväder idag. De
God morgon!
Jag har lite ofrivilligt blivit inkastad i förberedelser för min sambos systers möhippa (som dom har idag). Måste vara lite standby här hemma, så kommer nog köra nån runda spontant när tillfälle ges. Inte världens härligaste löpväder idag. De
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 09:07Snart lördag igen och då tänker man naturligtvis direkt på löpning 😉
Är det någon som inte ska nöta backar i Lidingö och vill hänga med på en runda nu på lördag?
Snart lördag igen och då tänker man naturligtvis direkt på löpning 😉
Är det någon som inte ska nöta backar i Lidingö och vill hänga med på en runda nu på lördag?
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 13:56Jag följer gärna med, börjar jobba 14 så ses gärna vid 10 tiden!
Funkar?:-)
Jag följer gärna med, börjar jobba 14 så ses gärna vid 10 tiden!
Funkar?:-)