Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 12:05Bra att ni hittade hem 🙂
På väg upp till bron vid Ulvsunda konstaterade vi att ni inte låg precis bakom så vi kutade tillbaka en bit men antog sen att vi lyckats springa om varandra på något sätt...En trevlig runda var det iaf, jag och min medlöpare s
Bra att ni hittade hem 🙂
På väg upp till bron vid Ulvsunda konstaterade vi att ni inte låg precis bakom så vi kutade tillbaka en bit men antog sen att vi lyckats springa om varandra på något sätt...
En trevlig runda var det iaf, jag och min medlöpare s
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 13:47Det är svårt att hålla ihop en så stor grupp ... 😉 Sprang ni över Huvudstabron eller Bällsta bro? Yasmin och jag skildes åt efter Huvudstabron, varefter jag sprang till Bällsta bro på stockholmssidan för att ev. träffa på er på vägen. Vände sedan vid Bäl
Det är svårt att hålla ihop en så stor grupp ... 😉 Sprang ni över Huvudstabron eller Bällsta bro? Yasmin och jag skildes åt efter Huvudstabron, varefter jag sprang till Bällsta bro på stockholmssidan för att ev. träffa på er på vägen. Vände sedan vid Bäl
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:15Vi tog Huvudstabron.
Vet inte riktigt hur vi lyckades tappa bort varandra...?
Bättre tur nästa gång 😉
Vi tog Huvudstabron.
Vet inte riktigt hur vi lyckades tappa bort varandra...?
Bättre tur nästa gång 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 11:01Hej och tack för en trevlig tur igår! Vi fick en fin del av dagen, tycker jag. Lite tokigt att vi tappade bort varandra - det berodde kanske på mycket, trevligt prat.
Hoppas vi ses igen snart! Kommande lördag får jag dock mest troligt stå över p g a resa
Hej och tack för en trevlig tur igår! Vi fick en fin del av dagen, tycker jag. Lite tokigt att vi tappade bort varandra - det berodde kanske på mycket, trevligt prat.
Hoppas vi ses igen snart! Kommande lördag får jag dock mest troligt stå över p g a resa
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 22:44Hur långa pass kör ni?
Hur långa pass kör ni?
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 06:22Väldigt olika. I lördags blev det ca 15 km.
Någon gång har vi kommit upp i 35 km.
Vi rör oss oftast i närheten av allmänna komunikationsmedel så det finns möjlighet att hoppa av om man känner sig nöjd. 🙂
Väldigt olika. I lördags blev det ca 15 km.
Någon gång har vi kommit upp i 35 km.
Vi rör oss oftast i närheten av allmänna komunikationsmedel så det finns möjlighet att hoppa av om man känner sig nöjd. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 09:08Allright! Jag tänkte kanske haka på, när jag kör långpass. Men då håller jag rätt slött tempo 🙂
Hur snabbt springer ni?
Allright! Jag tänkte kanske haka på, när jag kör långpass. Men då håller jag rätt slött tempo 🙂
Hur snabbt springer ni?
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 12:30Det brukar nog bli 5-6 min/km men anpassas mycket efter vilka som är med och var/hur man väljer att springa. När vi sprang Fornstigen för ett par veckor sedan hamnade vi nog på 6:30.
Vill förtydliga att detta inte är särskilt organiserat.
Ofta har de som
Det brukar nog bli 5-6 min/km men anpassas mycket efter vilka som är med och var/hur man väljer att springa. När vi sprang Fornstigen för ett par veckor sedan hamnade vi nog på 6:30.
Vill förtydliga att detta inte är särskilt organiserat.
Ofta har de som
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 18:54Hej, trådskaparen här!
Jag har inte tappat intresset. Jag har bara haft annat inbokat och kommer ha annat inbokat.
Förra helgen Lidingöloppet. Nu i helgen bröllop och helgen efter det är det halvmara i Örebro. Men därefter bör jag kunna vara på igen.
Hej, trådskaparen här!
Jag har inte tappat intresset. Jag har bara haft annat inbokat och kommer ha annat inbokat.
Förra helgen Lidingöloppet. Nu i helgen bröllop och helgen efter det är det halvmara i Örebro. Men därefter bör jag kunna vara på igen.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:28Hej!
Jag är oxå upptagen på lördag men ett tips är att hänga på dessa:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=928542&PageNumber=8#p1272580Nästa vecka är det Hässelbyloppet men sen är jag nog tillbaka igen 🙂
Hej!
Jag är oxå upptagen på lördag men ett tips är att hänga på dessa:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=928542&PageNumber=8#p1272580
Nästa vecka är det Hässelbyloppet men sen är jag nog tillbaka igen 🙂