Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till i Örebro & Hässelby, kör hårt. Finns det några andra som kan tänka sig en tur på lördag, vi ser ut att få fint väder.

Eventuellt. Åkte på en lårkaka på fotbollsträningen i måndags, och är inte helt återställd. Har kunnat gå helt utan smärta idag, men inte när jag försökte springa. Återkommer med besked imorgon.

Ingen löpning för mig imorgon. Benet är inte tillräckligt bra än (tyvärr).

Ok, sköt om benen. Någon annan som känner för en runda? Tänkte mig aningen city-svängen Alvik - Liljeholmen - Årstaviken runt - Riddarfjärden runt - Alvik, ca 20k. Elller en skön terräng-tur runt Fornstigen på Lovön, Också ca 20k - fast stig-löpning i ter

Se bara upp med lövhalkan på Fornstigen 😉

Snart lördag igen 🙂
Någon som är sugen på en tur till helgen? Jag tänkte mig 10:00 från Alvik.
(Själv måste jag vara hemma senast 12:30.)

Jag är på, säkert också Marie:)

En fråga...
Jag har en kollega som bor i Alvik som just nu söker ett gäng att få springa med ibland.. i ca 6.30 tempo.
Finns ni på facebook eller bara här?
Är ni bara här så tar jag och meddelar henne tid och plats. Eller har ni samma tid och plats varj

En fråga? Jag kunde räkna till minst tre 😉

Denna tråd finns endast på Funbeat, men både jag och Fredrik har Facebook. Bara att adda Olof Dunsö (finns ingen mer än jag). Via mail kan hon få reda på förutsättningarna varje gång.

Plats brukar oftast vara

Alltid roligt med nya OCH "gamla" deltagare 🙂

Eftersom även jag har ett ovanligt namn brukar jag vara lätt att hitta (det finns dock en till men inte på Facebook tror jag.)

Som vi sagt tidigare är detta ganska löst sammansatt men det är jag och Olof s