Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 22:24Lycka till i Örebro & Hässelby, kör hårt. Finns det några andra som kan tänka sig en tur på lördag, vi ser ut att få fint väder.
Lycka till i Örebro & Hässelby, kör hårt. Finns det några andra som kan tänka sig en tur på lördag, vi ser ut att få fint väder.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 22:55Eventuellt. Åkte på en lårkaka på fotbollsträningen i måndags, och är inte helt återställd. Har kunnat gå helt utan smärta idag, men inte när jag försökte springa. Återkommer med besked imorgon.
Eventuellt. Åkte på en lårkaka på fotbollsträningen i måndags, och är inte helt återställd. Har kunnat gå helt utan smärta idag, men inte när jag försökte springa. Återkommer med besked imorgon.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:23Ingen löpning för mig imorgon. Benet är inte tillräckligt bra än (tyvärr).
Ingen löpning för mig imorgon. Benet är inte tillräckligt bra än (tyvärr).
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:44Ok, sköt om benen. Någon annan som känner för en runda? Tänkte mig aningen city-svängen Alvik - Liljeholmen - Årstaviken runt - Riddarfjärden runt - Alvik, ca 20k. Elller en skön terräng-tur runt Fornstigen på Lovön, Också ca 20k - fast stig-löpning i ter
Ok, sköt om benen. Någon annan som känner för en runda? Tänkte mig aningen city-svängen Alvik - Liljeholmen - Årstaviken runt - Riddarfjärden runt - Alvik, ca 20k. Elller en skön terräng-tur runt Fornstigen på Lovön, Också ca 20k - fast stig-löpning i ter
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 21:48Se bara upp med lövhalkan på Fornstigen 😉
Se bara upp med lövhalkan på Fornstigen 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 09:04Snart lördag igen 🙂
Någon som är sugen på en tur till helgen? Jag tänkte mig 10:00 från Alvik.
(Själv måste jag vara hemma senast 12:30.)
Snart lördag igen 🙂
Någon som är sugen på en tur till helgen? Jag tänkte mig 10:00 från Alvik.
(Själv måste jag vara hemma senast 12:30.)
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 11:11Jag är på, säkert också Marie:)
Jag är på, säkert också Marie:)
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 10:32En fråga...
Jag har en kollega som bor i Alvik som just nu söker ett gäng att få springa med ibland.. i ca 6.30 tempo.
Finns ni på facebook eller bara här?
Är ni bara här så tar jag och meddelar henne tid och plats. Eller har ni samma tid och plats varj
En fråga...
Jag har en kollega som bor i Alvik som just nu söker ett gäng att få springa med ibland.. i ca 6.30 tempo.
Finns ni på facebook eller bara här?
Är ni bara här så tar jag och meddelar henne tid och plats. Eller har ni samma tid och plats varj
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 11:12En fråga? Jag kunde räkna till minst tre 😉
Denna tråd finns endast på Funbeat, men både jag och Fredrik har Facebook. Bara att adda Olof Dunsö (finns ingen mer än jag). Via mail kan hon få reda på förutsättningarna varje gång.
Plats brukar oftast vara
En fråga? Jag kunde räkna till minst tre 😉
Denna tråd finns endast på Funbeat, men både jag och Fredrik har Facebook. Bara att adda Olof Dunsö (finns ingen mer än jag). Via mail kan hon få reda på förutsättningarna varje gång.
Plats brukar oftast vara
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 12:18Alltid roligt med nya OCH "gamla" deltagare 🙂
Eftersom även jag har ett ovanligt namn brukar jag vara lätt att hitta (det finns dock en till men inte på Facebook tror jag.)
Som vi sagt tidigare är detta ganska löst sammansatt men det är jag och Olof s
Alltid roligt med nya OCH "gamla" deltagare 🙂
Eftersom även jag har ett ovanligt namn brukar jag vara lätt att hitta (det finns dock en till men inte på Facebook tror jag.)
Som vi sagt tidigare är detta ganska löst sammansatt men det är jag och Olof s