Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 14:30Jag har gett namnen, så får ni en skummis som addar er på facebook, så kan jag säga på en gång att det är en riktig härlig skummis. =)
Jaja.. en.. två... tre frågor. Det var en sånhära 3 in 1 fråga. 🙂
Jag har gett namnen, så får ni en skummis som addar er på facebook, så kan jag säga på en gång att det är en riktig härlig skummis. =)
Jaja.. en.. två... tre frågor. Det var en sånhära 3 in 1 fråga. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 08:18Någon kul idé på runda för morgondagen? Kungsholmen runt?
Någon kul idé på runda för morgondagen? Kungsholmen runt?
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 09:12Utmärkt idé:)
Utmärkt idé:)
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 18:10Tackar för idag! Jag fortsatte ut mot Blackeberg, sedan Sundbyberg och därefter hem. Landade på knappt 30 km:) Jag kommer nog köra även nästa lördag, som generalrepetition inför vintermaran.
Tackar för idag! Jag fortsatte ut mot Blackeberg, sedan Sundbyberg och därefter hem. Landade på knappt 30 km:) Jag kommer nog köra även nästa lördag, som generalrepetition inför vintermaran.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:54Tack för trevligt sällskap! Jag tycker det blev en bra runda i måttligt regn, och jag fick massor av energi för resten av dagen/helgen.
Glada löparhälsningar,
Johanna
Tack för trevligt sällskap! Jag tycker det blev en bra runda i måttligt regn, och jag fick massor av energi för resten av dagen/helgen.
Glada löparhälsningar,
Johanna
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 12:28Goddagens!
Vad säger ni? Är ni sugna på en tur nu på lördag i ca 6:00-tempo? Funkar 10.30 vid tvärbanan Alvik bra?
/Olof
Goddagens!
Vad säger ni? Är ni sugna på en tur nu på lördag i ca 6:00-tempo? Funkar 10.30 vid tvärbanan Alvik bra?
/Olof
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 22:21Jag är på. Hoppas kunna springa det sista av den här förkylning ur kroppen, så jag reserverar mig för säkerhets skull för hur länge jag hänger med. Vilken runda lutar det åt?
Jag är på. Hoppas kunna springa det sista av den här förkylning ur kroppen, så jag reserverar mig för säkerhets skull för hur länge jag hänger med. Vilken runda lutar det åt?
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 22:28Jag kan nog komma också den här gången.
Jag kan nog komma också den här gången.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 07:33Vad tror ni om Alvik --> Hässelby IP --> Alvik (ca 20 km). Jag tänkte fortsätta efter det upp till typ 30 km:) Bra träning inför vintermaran helgen efter.
Vad tror ni om Alvik --> Hässelby IP --> Alvik (ca 20 km). Jag tänkte fortsätta efter det upp till typ 30 km:) Bra träning inför vintermaran helgen efter.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 07:46Jag är i samma läge som Fredric. Har en förkylning i kroppen så det är osäkert om jag kan hänga på i morgon. Hoppas på det!
Jag är i samma läge som Fredric. Har en förkylning i kroppen så det är osäkert om jag kan hänga på i morgon. Hoppas på det!