Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 22:00Jag är på om vi kör på söndag. Kan inte på lördag.
Jag är på om vi kör på söndag. Kan inte på lördag.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 12:34I morgon låter bra för mig 🙂
Ska vi köra 10 från Alvik? Eller är 11 bättre?
I morgon låter bra för mig 🙂
Ska vi köra 10 från Alvik? Eller är 11 bättre?
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 19:20Jag är på kl 10 på söndag. Blir det några som tar sig ut?
Jag är på kl 10 på söndag. Blir det några som tar sig ut?
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 19:3610 vid Alvik blir bra.
10 vid Alvik blir bra.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 23:38Så avis:( Här i La Paz (Bolivia) är det helt jäkla omöjligt att löpa. Trafikkaoset är totalt och fotgängarnas rättigheter obefintliga. Får se om jag kan vara med nästa lördag, om jag inte är helt jetlaggad.
/Olof
Så avis:( Här i La Paz (Bolivia) är det helt jäkla omöjligt att löpa. Trafikkaoset är totalt och fotgängarnas rättigheter obefintliga. Får se om jag kan vara med nästa lördag, om jag inte är helt jetlaggad.
/Olof
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:03Oj, jag försov mig rejält (var tvungen att sitta uppe och arbeta sent i natt). Hoppas att ni inte väntade på mig alltför länge, och att ni fick en skön tur. Ses en annan gång!
Oj, jag försov mig rejält (var tvungen att sitta uppe och arbeta sent i natt). Hoppas att ni inte väntade på mig alltför länge, och att ni fick en skön tur. Ses en annan gång!
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 14:23Sånt händer 😉 Vi väntade en en liten stund och konstaterde sen att det nog kommit något i vägen. Nya friska tag nästa veckan! (eller när det passar)
Jag och Kalle fick en härligt backig tur längs med vattnet upp till Råcksta.
Sånt händer 😉 Vi väntade en en liten stund och konstaterde sen att det nog kommit något i vägen. Nya friska tag nästa veckan! (eller när det passar)
Jag och Kalle fick en härligt backig tur längs med vattnet upp till Råcksta.
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 21:30Någon som vill springa en runda i helgen?
Någon som vill springa en runda i helgen?
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 22:06Lördag ser bra ut för mig.
Lördag ser bra ut för mig.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 08:58Lördag kl 10 skulle vara kul!
Lördag kl 10 skulle vara kul!