Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 18:56Har inte hört ngt från den andra gruppen. Du Kalle som bor nära, har du möjlighet att kolla hur cykel/gångvägen ser ut som går mellan Alvik och Bromma. Om dom har skottat och/eller sandat så skulle vi kunna köra längs med vägen ut mot vällingby och så.
Har inte hört ngt från den andra gruppen. Du Kalle som bor nära, har du möjlighet att kolla hur cykel/gångvägen ser ut som går mellan Alvik och Bromma. Om dom har skottat och/eller sandat så skulle vi kunna köra längs med vägen ut mot vällingby och så.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 22:26Ledsen gott folk men jag måste rycka in på jobbet imorgon. Lämnar därför återbud för morgondagen. Sedan åker jag på solsemester några veckor. Då får Fredrik ta över tråden.
Glöm inte bort eventet "Årets sista långpass" som går av stapeln lördagen 29 dec
Ledsen gott folk men jag måste rycka in på jobbet imorgon. Lämnar därför återbud för morgondagen. Sedan åker jag på solsemester några veckor. Då får Fredrik ta över tråden.
Glöm inte bort eventet "Årets sista långpass" som går av stapeln lördagen 29 dec
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 22:45OK. Såg plogbilen köra förbi tidigare ikväll, men det ska komma mer snö under natten. Jag springer oavsett underlag, så jag drar förbi alvik ca kl.10 hur som helst. Ska bli nice!
OK. Såg plogbilen köra förbi tidigare ikväll, men det ska komma mer snö under natten. Jag springer oavsett underlag, så jag drar förbi alvik ca kl.10 hur som helst. Ska bli nice!
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 19:54Hej!
För er som har missat det så är det "Årets sista långpass" på lördag:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1238571🙂
Hej!
För er som har missat det så är det "Årets sista långpass" på lördag:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1238571
🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 19:15Gott Nytt År alla löparvänner!
Är det inte dags att fira det nya året med en gemensam löprunda till helgen? Föreslår lördag kl 10.
/Fredrik
Gott Nytt År alla löparvänner!
Är det inte dags att fira det nya året med en gemensam löprunda till helgen? Föreslår lördag kl 10.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 16:06Ja, Fredrik, jag hänger gärna på!
/Kurt
Ja, Fredrik, jag hänger gärna på!
/Kurt
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 19:11Kan inte. Men gärna nästa vecka tror jag.
Kan inte. Men gärna nästa vecka tror jag.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:32Hej igen glada löpare och välkomna till ett nytt år!
På lördag planeras följande runda:
Start i Alvik och löpning längs cykelvägen till Hässelby Strand.
Därefter tillbaks till Alvik fast på andra sidan vägen för att få lite variation. Tillbaka i Alvi
Hej igen glada löpare och välkomna till ett nytt år!
På lördag planeras följande runda:
Start i Alvik och löpning längs cykelvägen till Hässelby Strand.
Därefter tillbaks till Alvik fast på andra sidan vägen för att få lite variation. Tillbaka i Alvi
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:34Glömde säga kl 10.00 start.
Glömde säga kl 10.00 start.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:49Låter alla tiders! Räkna med mig 🙂
Låter alla tiders! Räkna med mig 🙂