Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad menas med "längs cykelvägen"? Den stora tråkiga bilvägen? Får man isåfall blygsamt föreslå att springa längs vattnet istället? 🙂

(enligt smhi blir det ny snö så att man nog klarar sig utan dubbskor även på mindre stigar)

Hola Don Tomaso!

Just pga den kommande väderleken så var mitt förslag cykelbanorna. Då dessa efterhålls relativt bra. Men vi kan väl kika hur det ser ut och hur förutsättningarna är utanför dessa så klart.

/O

Jag kommer. Har inte sprungit längre än 10 km på några månader, så vi får se hur långt jag orkar ...

Förhoppningsvis 11 km 🙂

Tack ska ni ha för en trevlig runda idag. När vi var tillbaka i Alvik visade min klocka 20,8 km.
Kul med både gamla och nya ansikten 🙂

Edit:
Här är receptet på Rune Larssons energikakorna: http://www.loparlarsson.se/content/view/34/57/
Jag hade tillsat

Tack för idag!
Det var kul träffa er igen och uppleva hur ni har det på "Alvikspassen". Rekommenderas för er som bor i närheten och vill ut på en tur.
Ta chansen nästa gång och haka på!

Kul att du ville vara vår gästlöpare idag 🙂

Tack för en kul tur i trevligt sällskap! Kilometrarna tickade på och det kändes så bra resten av helgen. Tack också för receptet Fredrik!
Glada hälsningar, Johanna

Hej,
Jag springer lite sporadiskt numera. Sprang oftare när jag började för ca 3 år sedan. Är 17 år. Skulle vilja testa ett längre pass, är det fritt fram att hänga på detta gäng? 🙂 Går rundan ofta nära till tbana/busslinje så att man kanske kan hoppa a

Hej Freddie!
Det är absolut fritt fram för alla att hänga på!
Själv kommer jag att satsa på skidåkning i morgon så det blir inget långpass för min del.
Hål koll på tråden och haka på när någon tar initiativ alternativt kom själv med ett förslag, det är i