Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 10:23Vi drar iväg imorgon (2 feb) kl 10 från Alvik. Någon mer som är sugen?
/Alviks-gänget
Vi drar iväg imorgon (2 feb) kl 10 från Alvik. Någon mer som är sugen?
/Alviks-gänget
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 15:29Jag kommer troligen! Ska på middag/fest ikväll så beror lite på status imorgon.
Dvs vänta inte på mig om jag inte dykt upp vid 10. 🙂
Jag kommer troligen! Ska på middag/fest ikväll så beror lite på status imorgon.
Dvs vänta inte på mig om jag inte dykt upp vid 10. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 18:46Ses imorn, hoppas någon har en bra idé på någon runda
Ses imorn, hoppas någon har en bra idé på någon runda
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 21:01En envis förkylning gör att jag är mycket tveksam till att delta i morgondagens begivenheter...
Stå inte och vänta på mig i onödan.
En envis förkylning gör att jag är mycket tveksam till att delta i morgondagens begivenheter...
Stå inte och vänta på mig i onödan.
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 21:49Jag har sedan en tid tillbaka spanat in den här gruppen och drömt om att kunna hänga på någon gång. I morgon ser väderutsikterna perfekta ut och jag tror mig ha en chans att kunna ta mig iväg. Ses!
Jag har sedan en tid tillbaka spanat in den här gruppen och drömt om att kunna hänga på någon gång. I morgon ser väderutsikterna perfekta ut och jag tror mig ha en chans att kunna ta mig iväg. Ses!
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 15:01Tack för idag:) Jag och Marie lyckades tappa er på söder. Lite osäkra om ni drog över västerbron som vi. Skönt väder:)
Tack för idag:) Jag och Marie lyckades tappa er på söder. Lite osäkra om ni drog över västerbron som vi. Skönt väder:)
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 15:23Vi tog varvet runt Riddarfjärden och Norrmälarstrand tillbaka. Perfekt löparväder och supertrevligt sällskap, tack allihopa för en fin runda.
Vi tog varvet runt Riddarfjärden och Norrmälarstrand tillbaka. Perfekt löparväder och supertrevligt sällskap, tack allihopa för en fin runda.
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 16:47Skönt att höra att du Olof och Marie också hittade hem! Jättetack för trevligt löparsällskap och fina vyer i ett vackert Stockholm!
Fredric styrde upp rundan på drygt 20 km och vi sprang första halvan i cirka 6:30-fart och andra halvan något snabbare, ru
Skönt att höra att du Olof och Marie också hittade hem! Jättetack för trevligt löparsällskap och fina vyer i ett vackert Stockholm!
Fredric styrde upp rundan på drygt 20 km och vi sprang första halvan i cirka 6:30-fart och andra halvan något snabbare, ru
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 16:55Ser jättehärligt ut 🙂
Är grymt avundsjuk! Men hoppas på att kunna hänga med nästa gång.
Ser jättehärligt ut 🙂
Är grymt avundsjuk! Men hoppas på att kunna hänga med nästa gång.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 08:49Är det någon som har tänkt springa i helgen..?
Är det någon som har tänkt springa i helgen..?