Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 14:51Jag tänkte kuta en runda i morgon (lördag) förmiddag. Måste dock vara hemma senast 12. Föreslår samling i Alvik 10:00. 🙂
Jag tänkte kuta en runda i morgon (lördag) förmiddag. Måste dock vara hemma senast 12. Föreslår samling i Alvik 10:00. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 20:31Benen skriker efter en runda men lite envis hosta sätter tyvärr stopp just nu. God tur så hänger jag med när jag blivit frisk igen.
Benen skriker efter en runda men lite envis hosta sätter tyvärr stopp just nu. God tur så hänger jag med när jag blivit frisk igen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 08:49Jag kommer gärna till Alvik kl 10 idag! Hoppas vi ses!
Jag kommer gärna till Alvik kl 10 idag! Hoppas vi ses!
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 08:53Nu är det ju bara måndag, men jag tänkte ändå höra. Någon som tänkt springa på lördag? 🙂
Nu är det ju bara måndag, men jag tänkte ändå höra. Någon som tänkt springa på lördag? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 16:16På grund av allt intensivare vasalopps-förberedelser (öppet spår) lämnar jag walk over för lördagslöpningen ytterligare 2 helger. =)
/Olof
På grund av allt intensivare vasalopps-förberedelser (öppet spår) lämnar jag walk over för lördagslöpningen ytterligare 2 helger. =)
/Olof
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 12:48Kan tänka mig ett pass i helgen, men hellre söndag. Skulle det funka för någon mer?
Kan tänka mig ett pass i helgen, men hellre söndag. Skulle det funka för någon mer?
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 20:00Omöjligt att åka skidor i tövädret så jag och fredrik kommer köra löpning imorgon. Kl 10 från alvik som vanligt.
Omöjligt att åka skidor i tövädret så jag och fredrik kommer köra löpning imorgon. Kl 10 från alvik som vanligt.
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 21:49Marie hänger också på och så är vi åtminstone tre 🙂
Marie hänger också på och så är vi åtminstone tre 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 00:05Jag står över även denna lördag tyvärr. Hoppas ni får en skön tur!
Jag står över även denna lördag tyvärr. Hoppas ni får en skön tur!
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 10:16Är det någon som ska springa imorgon eller söndag?
//Anna
Är det någon som ska springa imorgon eller söndag?
//Anna