Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 11:14Jag jobbar i helgen så kan tyvärr inte. Jag ska försöka mig ut på ett eget långpass idag istället 🙂
Jag jobbar i helgen så kan tyvärr inte. Jag ska försöka mig ut på ett eget långpass idag istället 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 21:00Snart helg!
Helg = löpning.
Någon som är sugen på en tur på lördag och/eller söndag?
Har bäst tid på söndag om vi ska köra ett långre pass.
Snart helg!
Helg = löpning.
Någon som är sugen på en tur på lördag och/eller söndag?
Har bäst tid på söndag om vi ska köra ett långre pass.
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 18:38Jag och Marie kommer. Kl 10 eller?
Jag och Marie kommer. Kl 10 eller?
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 20:2210 blir bra men vilken dag tänkte ni? Lördag eller söndag, eller ni är på plats 10:00 båda dagarna? 😉
10 blir bra men vilken dag tänkte ni? Lördag eller söndag, eller ni är på plats 10:00 båda dagarna? 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 20:36Söndag som du skrev 🙂
Söndag som du skrev 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:47Äntligen, jag tror mig kunna springa på lördag. Någon som är på och kan visa vägen? 😉
Äntligen, jag tror mig kunna springa på lördag. Någon som är på och kan visa vägen? 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:59Jippi!! Jag är på. Alvik klockan 10 som "vanligt"?
Jippi!! Jag är på. Alvik klockan 10 som "vanligt"?
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 22:57Jag är på! Lördag - 10 sharp!
Jag är på! Lördag - 10 sharp!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 21:41Jag är på! Ses imorrn gott folk.
Jag är på! Ses imorrn gott folk.
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 23:17Tack Fredrik, Fredric och Olof för ett pass i bra tempo idag. Cirka 16 km fick vi ihop och vi landade runt 5 min/km tempo i genomsnitt även om många kilometrar gick betydligt snabbare än så. Alltid roligt att springa med sällskap, idag både i form av trev
Tack Fredrik, Fredric och Olof för ett pass i bra tempo idag. Cirka 16 km fick vi ihop och vi landade runt 5 min/km tempo i genomsnitt även om många kilometrar gick betydligt snabbare än så. Alltid roligt att springa med sällskap, idag både i form av trev