Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 08:31Vad sägs om att i helgen (lördag förslagsvis) kolla hur banan för Premiärmilen ser ut? Om det är isigt etc!
Vi kan utgå från Alvik och ta oss till Universitetet via:
Kungsholmen - Stadshuset - Strandvägen - Valhallavägen.
För att sedan ta ett varv på
Vad sägs om att i helgen (lördag förslagsvis) kolla hur banan för Premiärmilen ser ut? Om det är isigt etc!
Vi kan utgå från Alvik och ta oss till Universitetet via:
Kungsholmen - Stadshuset - Strandvägen - Valhallavägen.
För att sedan ta ett varv på
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 12:10Låter som en utmärkt idé!
Jag hänger på, lördag blir bra 🙂
Låter som en utmärkt idé!
Jag hänger på, lördag blir bra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 23:07Låter klockrent! Jag tror mig kunna hänga på.
Låter klockrent! Jag tror mig kunna hänga på.
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 12:49Hej hej!
Jag hänger också gärna på.
Kl 10 i Alvik är det som gäller va?
Hej hej!
Jag hänger också gärna på.
Kl 10 i Alvik är det som gäller va?
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 19:58Hm, hur lång runda räknar ni med att det blir nu på lördag?
Hm, hur lång runda räknar ni med att det blir nu på lördag?
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 20:02Haha, ja eller alltså jag ser ju hur den tänka färdplanen ser ut men brukar det oftast bli upp emot 20km när ni i Alviksgänget ger er ut?
Haha, ja eller alltså jag ser ju hur den tänka färdplanen ser ut men brukar det oftast bli upp emot 20km när ni i Alviksgänget ger er ut?
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 20:20Vi brukar nog landa runt 20 km.
Kalle: Exakt 🙂
Vi brukar nog landa runt 20 km.
Kalle: Exakt 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 19:05Marie och kanske Anders kommer också. 2 grupper, en 6:15 och en snabbare:) Snabbgruppen kan vända ibland och fånga upp.
Marie och kanske Anders kommer också. 2 grupper, en 6:15 och en snabbare:) Snabbgruppen kan vända ibland och fånga upp.
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 19:15Måste tyvärr stå över pga sjukdomskänningar (första gången på hela vintern, typiskt).
/K.
Måste tyvärr stå över pga sjukdomskänningar (första gången på hela vintern, typiskt).
/K.
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 22:56Idag var vi 6 löpare som begav oss genom ett soligt Stockholm mot Norra Djurgården för att undersöka bansträckningen för Premiärmilen nästa söndag. Jag postade några bilder i tråden för Premiärmilen.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=51e17b
Idag var vi 6 löpare som begav oss genom ett soligt Stockholm mot Norra Djurgården för att undersöka bansträckningen för Premiärmilen nästa söndag. Jag postade några bilder i tråden för Premiärmilen.