Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 08:43Så trevligt det ser ut - synd att jag inte hann trots att det är helgen jag är i stan. Lycka till ni som springer Premiärmilen! Själv ska jag springa "två sjöar runt" om en dryg timme. 🙂
Så trevligt det ser ut - synd att jag inte hann trots att det är helgen jag är i stan. Lycka till ni som springer Premiärmilen! Själv ska jag springa "två sjöar runt" om en dryg timme. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 21:23Eftersom Fredrik, Olof och Jakob ska reda ut vem som har bästa vinterformen på premiärmilen på söndag 😉 så tänkte iallafall jag mig ett långpass i vanlig ordning på lördag vid 10. Alla är välkommna. Vi brukar köra runt 20km i tempo så att alla hinner med
Eftersom Fredrik, Olof och Jakob ska reda ut vem som har bästa vinterformen på premiärmilen på söndag 😉 så tänkte iallafall jag mig ett långpass i vanlig ordning på lördag vid 10. Alla är välkommna. Vi brukar köra runt 20km i tempo så att alla hinner med
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 10:45Blir det något i övermorgon? Jag är i stan och skulle gärna hänga med... 🙂
Blir det något i övermorgon? Jag är i stan och skulle gärna hänga med... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 21:20Ja, jag är på. Klart vi skall köra ett långpass med start klockan 10 från Alvik nu på lördag!
Ja, jag är på. Klart vi skall köra ett långpass med start klockan 10 från Alvik nu på lördag!
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 22:06Japp, borde funka!
Japp, borde funka!
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:10Det finns en viss risk för att även jag dyker upp imorgon!
/O
Det finns en viss risk för att även jag dyker upp imorgon!
/O
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 12:59Bra, då ses vi imorgon kl 10. Behöver man ha med sig broddarna?
Bra, då ses vi imorgon kl 10. Behöver man ha med sig broddarna?
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 14:51Har betraktat denna gruppen ett tag.. Vad springer ni i för tempo ca?
Jag tar med mig SL-biljett så jag inte sinkar er..
Har betraktat denna gruppen ett tag.. Vad springer ni i för tempo ca?
Jag tar med mig SL-biljett så jag inte sinkar er..
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 21:49Vi är flexibla men någonstans mellan 4:30 och 6:30 min/km brukar vi hålla de gånger jag varit med, och oftast kring mitten av nämnt intervall.
Några dubbar har jag aldrig varit med om att någon haft men det har säkert hänt någon gång att det kan ha varit
Vi är flexibla men någonstans mellan 4:30 och 6:30 min/km brukar vi hålla de gånger jag varit med, och oftast kring mitten av nämnt intervall.
Några dubbar har jag aldrig varit med om att någon haft men det har säkert hänt någon gång att det kan ha varit
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 17:33Tackar för trevligt sällskap idag. Får man ser bilderna som tagits? 🙂
Tackar för trevligt sällskap idag. Får man ser bilderna som tagits? 🙂