Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 13:30Det var ett fantastiskt pass, glädje hela vägen! Glassen smakade extra bra när man hade "förtjänat den". Jag undrar om man inte borde ha ett café eller matställe som anhalt på varje långpass. Som "hash running" som vi prated om. Ser fram emot nästa lördag
Det var ett fantastiskt pass, glädje hela vägen! Glassen smakade extra bra när man hade "förtjänat den". Jag undrar om man inte borde ha ett café eller matställe som anhalt på varje långpass. Som "hash running" som vi prated om. Ser fram emot nästa lördag
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 14:50Tack ni fantastiska medlöpare 😉 som gjorde sällskap idag! Jag lyckades hålla mitt löfte om klarblå himmel, och vi fick en fin runda tillsammans. Som jag skrev i träningsdagboken " Kravlöst tempo, Stockholm i vårsol, supertrevligt sällskap och mycket snac
Tack ni fantastiska medlöpare 😉 som gjorde sällskap idag! Jag lyckades hålla mitt löfte om klarblå himmel, och vi fick en fin runda tillsammans. Som jag skrev i träningsdagboken " Kravlöst tempo, Stockholm i vårsol, supertrevligt sällskap och mycket snac
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 00:18Tack Fredrik, Kurt och Johanna för en kanontur idag! Fredrik, som vanligt bra idé på runda, speciellt trevligt med en fikapaus!
Cirka 25 km sprang vi tillsammans i ett jämnt och sansat tempo ut till Blockhusudden på Djurgården och sedan tillbaka hem igen
Tack Fredrik, Kurt och Johanna för en kanontur idag! Fredrik, som vanligt bra idé på runda, speciellt trevligt med en fikapaus!
Cirka 25 km sprang vi tillsammans i ett jämnt och sansat tempo ut till Blockhusudden på Djurgården och sedan tillbaka hem igen
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:23Jag vill också tacka för supertrevligt sällskap under härligt pass i solsken! Kravlöst var ordet. Sådant gör gott! Jag är fortfarande på topphumör.
Jag vill också tacka för supertrevligt sällskap under härligt pass i solsken! Kravlöst var ordet. Sådant gör gott! Jag är fortfarande på topphumör.
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 19:32Visserligen är det inte lördag imorgon, utan söndag, men är det någon som vill ta en löptur imorgon? Alvik kl 10?
Har en grej på em, så jag kan inte ta hemskt lång runda (en det hindrar ju ingen annan)
Visserligen är det inte lördag imorgon, utan söndag, men är det någon som vill ta en löptur imorgon? Alvik kl 10?
Har en grej på em, så jag kan inte ta hemskt lång runda (en det hindrar ju ingen annan)
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 09:31Hej! På lördag kör gärna jag och Marie löpning.
Hej! På lördag kör gärna jag och Marie löpning.
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 20:14Jag ska själv upp till Tällberg över helgen men önskar er en god tur!
Jag ska själv upp till Tällberg över helgen men önskar er en god tur!
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 20:39Tråkigt att du åker dit själv, ville ingen hänga med??
Tråkigt att du åker dit själv, ville ingen hänga med??
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 06:23Någon som inte ska kuta maraton på lördag och som följa med ut på en (något kortare) tur?
Vi startar som vanligt 10:00 från Alvik, vid tvärbanan.
Mitt förslag är längs strandkanten västerut.
Någon som inte ska kuta maraton på lördag och som följa med ut på en (något kortare) tur?
Vi startar som vanligt 10:00 från Alvik, vid tvärbanan.
Mitt förslag är längs strandkanten västerut.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 16:16Jag är i Kosovo, ska försöka mig ut på löpning här, om jag vågar:)
Jag är i Kosovo, ska försöka mig ut på löpning här, om jag vågar:)