Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var ett fantastiskt pass, glädje hela vägen! Glassen smakade extra bra när man hade "förtjänat den". Jag undrar om man inte borde ha ett café eller matställe som anhalt på varje långpass. Som "hash running" som vi prated om. Ser fram emot nästa lördag

Tack ni fantastiska medlöpare 😉 som gjorde sällskap idag! Jag lyckades hålla mitt löfte om klarblå himmel, och vi fick en fin runda tillsammans. Som jag skrev i träningsdagboken " Kravlöst tempo, Stockholm i vårsol, supertrevligt sällskap och mycket snac

Tack Fredrik, Kurt och Johanna för en kanontur idag! Fredrik, som vanligt bra idé på runda, speciellt trevligt med en fikapaus!

Cirka 25 km sprang vi tillsammans i ett jämnt och sansat tempo ut till Blockhusudden på Djurgården och sedan tillbaka hem igen

Jag vill också tacka för supertrevligt sällskap under härligt pass i solsken! Kravlöst var ordet. Sådant gör gott! Jag är fortfarande på topphumör.

Visserligen är det inte lördag imorgon, utan söndag, men är det någon som vill ta en löptur imorgon? Alvik kl 10?
Har en grej på em, så jag kan inte ta hemskt lång runda (en det hindrar ju ingen annan)

Hej! På lördag kör gärna jag och Marie löpning.

Jag ska själv upp till Tällberg över helgen men önskar er en god tur!

Tråkigt att du åker dit själv, ville ingen hänga med??

Någon som inte ska kuta maraton på lördag och som följa med ut på en (något kortare) tur?
Vi startar som vanligt 10:00 från Alvik, vid tvärbanan.
Mitt förslag är längs strandkanten västerut.

Jag är i Kosovo, ska försöka mig ut på löpning här, om jag vågar:)