Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 13:15Spontant ja! Skall in och heja på maratonlöparna sedan. En liten reservation är sträckning/värk i vä bak som hållit i länge, men jag vill gärna komma igång nu.
Spontant ja! Skall in och heja på maratonlöparna sedan. En liten reservation är sträckning/värk i vä bak som hållit i länge, men jag vill gärna komma igång nu.
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 12:46Maran krävde sin tribut men vi blev ändå ett litet gäng som körde en tur längs Mälarstranden 🙂
Maran krävde sin tribut men vi blev ändå ett litet gäng som körde en tur längs Mälarstranden 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 06:46På lördag eller söndag förmiddag (beroende på vilken som verkar bli bäst väder).
Jag undrar om ni är sugna på att köra först utegymmet vid Eriksdal (gratis) och sedan simma på utebadet (70kr)?
Perfekt för alla som har Vansbrosimningen i sikte, och så k
På lördag eller söndag förmiddag (beroende på vilken som verkar bli bäst väder).
Jag undrar om ni är sugna på att köra först utegymmet vid Eriksdal (gratis) och sedan simma på utebadet (70kr)?
Perfekt för alla som har Vansbrosimningen i sikte, och så k
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 08:28Hej!
Imorgon tänkte jag ge mig ut på lite lördagslöpning. Förslagsvis kl 10.00 med utgångspunkt från Alvik. Någon som är sugen?
För mig kommer det inte att bli i något rasande tempo (5:30 ???) och inte jättelångt heller (15 km ???), har Vansbrosimningen
Hej!
Imorgon tänkte jag ge mig ut på lite lördagslöpning. Förslagsvis kl 10.00 med utgångspunkt från Alvik. Någon som är sugen?
För mig kommer det inte att bli i något rasande tempo (5:30 ???) och inte jättelångt heller (15 km ???), har Vansbrosimningen
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 15:06Ska springa Magnus Ladulåsloppet i morgon på Adelsö så jag får nog stå över... Siktar på nästa lördag i stället.
(Om det är någon som är sugen på att hänga med till Adelsö finns det plats i bilen)
Ska springa Magnus Ladulåsloppet i morgon på Adelsö så jag får nog stå över... Siktar på nästa lördag i stället.
(Om det är någon som är sugen på att hänga med till Adelsö finns det plats i bilen)
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 19:40Snart lördag igen och dags för ett nytt löppass i gemenskapens tecken 😀
Förslaget är att vi utgår ifrån Alvik klockan 10.
Springer till Grimsta.
Kör valfritt antal varv i Grimstaspåret och eventuellt avslutar med bad i Mälaren om vädret tillåter.
Låter d
Snart lördag igen och dags för ett nytt löppass i gemenskapens tecken 😀
Förslaget är att vi utgår ifrån Alvik klockan 10.
Springer till Grimsta.
Kör valfritt antal varv i Grimstaspåret och eventuellt avslutar med bad i Mälaren om vädret tillåter.
Låter d
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 20:47Jajamen! Skriv upp mig och troligen även Marie:)
Jajamen! Skriv upp mig och troligen även Marie:)
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 09:07Det låter toppen! Planerar att infinna mig kl 10.
Det låter toppen! Planerar att infinna mig kl 10.
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 20:30Kan vi starta 9.30, snälla snälla:) Då slipper jag och Marie stressa då vi ska vidare senare runt 11.30.
Kan vi starta 9.30, snälla snälla:) Då slipper jag och Marie stressa då vi ska vidare senare runt 11.30.
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 21:03Funkar för mig 🙂
Funkar för mig 🙂