Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:00Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:05Hej Freddie!
Man skulle väl kunna säga att det är jag och Fredrik som är eldsjälarna i detta återkommande event. Däremot har både jag och Fredrik Vasaloppet som närmar sig med stormsteg och skidförutsättningarna är grymt bra just nu så jag kommer också k
Hej Freddie!
Man skulle väl kunna säga att det är jag och Fredrik som är eldsjälarna i detta återkommande event. Däremot har både jag och Fredrik Vasaloppet som närmar sig med stormsteg och skidförutsättningarna är grymt bra just nu så jag kommer också k
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 09:05Haha tack för peppen 😀 Jag ville mest försäkra mig om att lite yngre och mindre erfarna också var välkomna att hänga på, just denna helg kan bli knepigt så ingen behöver ta initiativet för min skull utan jag hänger på någon gång i framtiden tror jag, nä
Haha tack för peppen 😀 Jag ville mest försäkra mig om att lite yngre och mindre erfarna också var välkomna att hänga på, just denna helg kan bli knepigt så ingen behöver ta initiativet för min skull utan jag hänger på någon gång i framtiden tror jag, nä
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 06:21Hej!
Någon som är sugen på att hänga med på en löprunda på SÖNDAG?
Det blir ingen jättelång runda för min del, tänkte runt 1,5-2 mil.
Samling i Alvik 10:00 vid tvärbanan.
Hej!
Någon som är sugen på att hänga med på en löprunda på SÖNDAG?
Det blir ingen jättelång runda för min del, tänkte runt 1,5-2 mil.
Samling i Alvik 10:00 vid tvärbanan.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 15:35Hur ser det ut på lördag? Jag klurar på 15 - 20 km. Någon som är intresserad? Startpunkt och - tid är inte så noga.
Hur ser det ut på lördag? Jag klurar på 15 - 20 km. Någon som är intresserad? Startpunkt och - tid är inte så noga.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 17:01Jag kan nog hänga med en bit. Ju tidigare vi startar ju längre hinner jag vara med 🙂
Jag kan nog hänga med en bit. Ju tidigare vi startar ju längre hinner jag vara med 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 11:48Perfekt! Jag har inga problem att starta vid 10. Jag har rätt dålig koll på bra löpsträckor så det får gärna du eller någon annan med bättre lokalsinne stå för 😉
Perfekt! Jag har inga problem att starta vid 10. Jag har rätt dålig koll på bra löpsträckor så det får gärna du eller någon annan med bättre lokalsinne stå för 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 18:46Eventuellt dyker jag och Marie upp. Beror lite på förutsättningar för skidor:)
Eventuellt dyker jag och Marie upp. Beror lite på förutsättningar för skidor:)
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 14:27Har diskuterat ärendet med Marie och vi kör gärna löpning på lördag:)
Har diskuterat ärendet med Marie och vi kör gärna löpning på lördag:)
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 14:23Jag har aldrig varit med på era turer. Men för mig passar söndag bäst, vid ca 10.
Kan dock inte garantera om jag klarar 20 km, men jag tar med mig SL kortet.. 🙂/Anna
Jag har aldrig varit med på era turer. Men för mig passar söndag bäst, vid ca 10.
Kan dock inte garantera om jag klarar 20 km, men jag tar med mig SL kortet.. 🙂
/Anna