Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:24Såg er tråd idag, får man följa med i morgon?
Såg er tråd idag, får man följa med i morgon?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:32Karoline: Självklart! 10:30 vid tvärbanan i Alvik verkar det vara som gäller. 🙂
Karoline: Självklart! 10:30 vid tvärbanan i Alvik verkar det vara som gäller. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:58Suoerkul! Bäst att lägga sig i tid i kväll då;)
Suoerkul! Bäst att lägga sig i tid i kväll då;)
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 09:37Då hakar jag också på. Ser ut att bli en fin dag!
Då hakar jag också på. Ser ut att bli en fin dag!
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 16:10Tackar för idag! Det blev en mycket trevlig runda.
Tackar för idag! Det blev en mycket trevlig runda.
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 16:39Tackar från mig också. Efter totalt cirka 30 km hamnade jag på Max vid Råsunda till slut. Det blev en välförtjänt meny i form av en originalburgare, loka granatäpple och en rykande het kaffe med mjölk.
Tackar från mig också. Efter totalt cirka 30 km hamnade jag på Max vid Råsunda till slut. Det blev en välförtjänt meny i form av en originalburgare, loka granatäpple och en rykande het kaffe med mjölk.
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 21:33Tackar också för väldigt trevligt löparsällskap i dag! Hoppas vi ses snart igen:)
Tackar också för väldigt trevligt löparsällskap i dag! Hoppas vi ses snart igen:)
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 22:14Lite sent ute nu kanske, men är det några som hakar på en tur kl 11:00 den imorrn?
Lite sent ute nu kanske, men är det några som hakar på en tur kl 11:00 den imorrn?
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 20:53Idag körde vi (som planerat) ingen lördagslöpning. Nu drar jag 2 veckor till Bolivia så Fredrik Lähnn får äran att ta hand om tråden så länge:)
Saludos, Olof!
Idag körde vi (som planerat) ingen lördagslöpning. Nu drar jag 2 veckor till Bolivia så Fredrik Lähnn får äran att ta hand om tråden så länge:)
Saludos, Olof!
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 19:38Eftersom Olof lämnat över den tunga posten som samordnare till mig kanske jag borde ta tag i det 😉
Är inte hundra på att jag själv kommer kunna springa men jag siktar på det. Någon som är sugen på en löprunda till helgen? Lördag eller söndag spelar int
Eftersom Olof lämnat över den tunga posten som samordnare till mig kanske jag borde ta tag i det 😉
Är inte hundra på att jag själv kommer kunna springa men jag siktar på det. Någon som är sugen på en löprunda till helgen? Lördag eller söndag spelar int