Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 07:08Jag använder alltid underställ vid träning och tävling utom vid högsommarvärme.
Jag använder alltid underställ vid träning och tävling utom vid högsommarvärme.
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 08:40Hej Linda.
Det finns en uppsjö av "super underställ" en del bättre andra inte fullt lika bra.
Mitt grundtips är att man skall köpa ett bra ställ, märket ?. Köp inte ett på "Billiga Bengtssons fynd hörna." Sen att Craft har bra ställ är uppenbart, men de
Hej Linda.
Det finns en uppsjö av "super underställ" en del bättre andra inte fullt lika bra.
Mitt grundtips är att man skall köpa ett bra ställ, märket ?. Köp inte ett på "Billiga Bengtssons fynd hörna." Sen att Craft har bra ställ är uppenbart, men de
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 09:12Har hört Rune Larsson säga (eller snarare skriva) att han använder Resteröds trikå från Ljungskile (de har webshop) och att de slår alla funktionsställ han prövat med hästlängder när det gäller hur länge de håller...
Jag har vart på gång att köpa flera v
Har hört Rune Larsson säga (eller snarare skriva) att han använder Resteröds trikå från Ljungskile (de har webshop) och att de slår alla funktionsställ han prövat med hästlängder när det gäller hur länge de håller...
Jag har vart på gång att köpa flera v
Quote from Christer Heinbäck on 17 October 2007, 10:08Jag använder Ullmax Micro-underställ. Mycket underställ för pengarna!
Fungerar jättebra. Har deras Merinoställ när det är kallare.www.ullmax.se
Jag använder Ullmax Micro-underställ. Mycket underställ för pengarna!
Fungerar jättebra. Har deras Merinoställ när det är kallare.
Quote from Bjarne Lewin on 17 October 2007, 13:02Men Sandra, vid vilken temperatur räknar du som kallare?!
Men Sandra, vid vilken temperatur räknar du som kallare?!
Quote from Christer Heinbäck on 17 October 2007, 15:08Använde det när jag åkte skidor förra vintern. Om det bara är nån minusgrad och man rör på sig så blir merinostället för varmt. Står man still däremot är det lagomt.
Använde det när jag åkte skidor förra vintern. Om det bara är nån minusgrad och man rör på sig så blir merinostället för varmt. Står man still däremot är det lagomt.
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 16:39Sjysst, ska kolla in länkarna, tack!!! 😀
Ja, jag har inte tänkt gå t ngn billighetsaffär, så mkt har jag också fattat. Har bra kontakt m personalen på Stadium-affären här i stan så det blir där i så fall. De har hjälpt mig så mkt tidigare o jag vet att
Sjysst, ska kolla in länkarna, tack!!! 😀
Ja, jag har inte tänkt gå t ngn billighetsaffär, så mkt har jag också fattat. Har bra kontakt m personalen på Stadium-affären här i stan så det blir där i så fall. De har hjälpt mig så mkt tidigare o jag vet att
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 07:46Jag använder nästan bara underställ på vintern, nu är vi vid brytpunkten, men de blir oftast inte underställ så här tidigt.
Jag har i alla fall ett par underställ, men det klart bästa är mitt Craft. Det värmer riktigt bra och är skönt. dessutom har den e
Jag använder nästan bara underställ på vintern, nu är vi vid brytpunkten, men de blir oftast inte underställ så här tidigt.
Jag har i alla fall ett par underställ, men det klart bästa är mitt Craft. Det värmer riktigt bra och är skönt. dessutom har den e
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 08:18Hej.
Mitt nästa ställ blir nog ett "Craft Prodri" Jag tror att det är ett bra vår/höst plagg, då det enligt uppgift inte är allt för varmt. Fördelen som jag ser är två, det en är att det har ett membran i Windstopper på hela framsidan och det andra att d
Hej.
Mitt nästa ställ blir nog ett "Craft Prodri" Jag tror att det är ett bra vår/höst plagg, då det enligt uppgift inte är allt för varmt. Fördelen som jag ser är två, det en är att det har ett membran i Windstopper på hela framsidan och det andra att d
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 10:08Låter jättebra, ska kolla vad som finns i affärerna, annars får jag väl köpa över nätet, men har alltid problem m rätt storlekar då...
Låter jättebra, ska kolla vad som finns i affärerna, annars får jag väl köpa över nätet, men har alltid problem m rätt storlekar då...