Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 15:24David: Det är fråga 15 på den här sidan som avses: http://www.vuxenpoang.se/vuxenformular.asp
David: Det är fråga 15 på den här sidan som avses: http://www.vuxenpoang.se/vuxenformular.asp
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 15:32Eeeeh, jag missförstod den frågan. Självklart hade 8 pers kunnat få "trerätters" på ris och ketchup! 🙂 Borde ge ett par poäng till.
Eeeeh, jag missförstod den frågan. Självklart hade 8 pers kunnat få "trerätters" på ris och ketchup! 🙂 Borde ge ett par poäng till.
Quote from Catharina Brattlin on 18 March 2008, 15:34Precis!
Precis!
Quote from Therese Linner on 18 March 2008, 15:34Nu drar du ifrån Sylvia, Jag fick "bara" 24... Max var 43 så jag kanske är lite mer än halvvuxen då. 😉
Nu drar du ifrån Sylvia, Jag fick "bara" 24... Max var 43 så jag kanske är lite mer än halvvuxen då. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 18 March 2008, 15:39😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 15:45Det är ju PRO:s vuxentest som skall multipliseras med två.
Det är ju PRO:s vuxentest som skall multipliseras med två.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 15:58Tja... jag fick 18. Ibland undrar jag vad testskaparna har för föreställning om hur livet är som vuxen...
Tja... jag fick 18. Ibland undrar jag vad testskaparna har för föreställning om hur livet är som vuxen...
Quote from Therese Linner on 18 March 2008, 16:05...eller hur unga de är!!!
...eller hur unga de är!!!
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 16:39Hej.
Min trerätters skulle bestå av en förrätt på räkor, som kallas "kolijoks" och är en "fyllning" som man med fördel kan ha på ett rostat bröd eller till avokado. Huvudrätten haltrad fisk (det jag har i frysen) med rostade rotfrukter och avslutningsvis
Hej.
Min trerätters skulle bestå av en förrätt på räkor, som kallas "kolijoks" och är en "fyllning" som man med fördel kan ha på ett rostat bröd eller till avokado. Huvudrätten haltrad fisk (det jag har i frysen) med rostade rotfrukter och avslutningsvis
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 16:50Krackelibrankelfnatt!!
Jag skulle nog kunna bjuda på något som näringsmässigt kan kallas optimalt. Det får duga. Lite framförhållning måste man få.
Krackelibrankelfnatt!!
Jag skulle nog kunna bjuda på något som näringsmässigt kan kallas optimalt. Det får duga. Lite framförhållning måste man få.