Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2008, 10:24Christer: Du har analyserat frågorna på ett helt korrekt sätt tycker jag. (t+)
Jag svarade rungande ja:n på båda frågorna. Stoltserar med en äkta cykelsväljande herrgårdsvagn och en Brother symaskin.
🙂
Christer: Du har analyserat frågorna på ett helt korrekt sätt tycker jag. (t+)
Jag svarade rungande ja:n på båda frågorna. Stoltserar med en äkta cykelsväljande herrgårdsvagn och en Brother symaskin.
🙂
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 10:36Som sagt viktiga grejor - och jag tar väldigt allvarligt på det här!!!
🙂
Som sagt viktiga grejor - och jag tar väldigt allvarligt på det här!!!
🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 10:36Christer - Tur att de inte frågade om sportbil, då hade det blivit rejält minus! 🙂
Christer - Tur att de inte frågade om sportbil, då hade det blivit rejält minus! 🙂
Quote from Charlotte Skoglund on 19 March 2008, 10:44jo bättre med 2 små bilar. 1 sport och en mini. istället för en dyr. mkt roligare 🙂
fast lite svårt att få med cyklarna på den ena av dem
jo bättre med 2 små bilar. 1 sport och en mini. istället för en dyr. mkt roligare 🙂
fast lite svårt att få med cyklarna på den ena av dem
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 10:47Håller med! 🙂 Men jag vetefasiken om sportbilar eller sportmc ger så där grymt många vuxenpoäng. 😉
Håller med! 🙂 Men jag vetefasiken om sportbilar eller sportmc ger så där grymt många vuxenpoäng. 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 11:50Visst gör det - ju fräsigare bil ju äldre förare ju! (Unga har inte råd) 😉
Visst gör det - ju fräsigare bil ju äldre förare ju! (Unga har inte råd) 😉
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 11:53Fast det är väl den fysiska åldern Ava, man är allt lite barnslig då man gasar runt i en röd sportbil... Fast f.ö. har du nog rätt.
Fast det är väl den fysiska åldern Ava, man är allt lite barnslig då man gasar runt i en röd sportbil... Fast f.ö. har du nog rätt.
Quote from Lars Mörrby on 19 March 2008, 17:54Jag hoppas att jag snart blir så gammal så jag får råd med sportbil. Som det ser ut just nu blir det nog bara en radiostyrd plastsportbil till 50-års dagen..
Jag hoppas att jag snart blir så gammal så jag får råd med sportbil. Som det ser ut just nu blir det nog bara en radiostyrd plastsportbil till 50-års dagen..