Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 18:0031 p
31 p
Quote from ellen olsson on 18 March 2008, 18:3316p
16p
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 20:17Fick hela 5 (fem) poäng på det andra testet!!!
Fick hela 5 (fem) poäng på det andra testet!!!
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 20:4729p och jag håller med om att en del frågor var löjliga och alternativen ännu löjligare
29p och jag håller med om att en del frågor var löjliga och alternativen ännu löjligare
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 08:03Christer, det säger du kanske bara för att du fick låga poäng? 😉
Christer, det säger du kanske bara för att du fick låga poäng? 😉
Quote from Karolina Bergsten on 19 March 2008, 08:41Bidde 27 p, hur vuxen är jag då?
Bidde 27 p, hur vuxen är jag då?
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 09:05Har du ingen bil eller herrgårdsvagn - vad är det för dumheter? Tex.
Har du ingen bil eller herrgårdsvagn - vad är det för dumheter? Tex.
Quote from Fredric Lagerström on 19 March 2008, 09:46Men symaskin har du väl Christer? 😉
Men symaskin har du väl Christer? 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 09:58Klart man har symaskin! Skulle jag inte klara mig utan, och kombi är väl herrgårdsvagn? det är iaf avgjort inte ngn minibil ...
3-rättersmiddag - som sagt med frys så 🙂Men vilka former av träning/motion är det vuxenpoäng på som sagt?
Gymkort?
Eller är
Klart man har symaskin! Skulle jag inte klara mig utan, och kombi är väl herrgårdsvagn? det är iaf avgjort inte ngn minibil ...
3-rättersmiddag - som sagt med frys så 🙂
Men vilka former av träning/motion är det vuxenpoäng på som sagt?
Gymkort?
Eller är
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 10:17Mja, det finns en symaskin i hemmet och jag tvekade lite men min sambo köpte den med egna pengar och är den enda som använder den och som tycker det är kul... Så det blev ett Nej. Och, frågorna var så himla dåliga - hade det stått "Finns det en symaskin i
Mja, det finns en symaskin i hemmet och jag tvekade lite men min sambo köpte den med egna pengar och är den enda som använder den och som tycker det är kul... Så det blev ett Nej. Och, frågorna var så himla dåliga - hade det stått "Finns det en symaskin i