Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 16:05Jo, om jag någonsin blir en stark löpare kan jag säkert springa Vildmarksleden ena vägen till jobbet och cykla andra vägen. Men just nu känns det lite överkurs. 😉
Provade att springa 30km till jobbet en morgon med ryggsäck (lite närmare än nu). Förstör
Jo, om jag någonsin blir en stark löpare kan jag säkert springa Vildmarksleden ena vägen till jobbet och cykla andra vägen. Men just nu känns det lite överkurs. 😉
Provade att springa 30km till jobbet en morgon med ryggsäck (lite närmare än nu). Förstör
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 18:06Man kan också lämna vardagskläder, skor och jacka på jobbet i förväg och sedan springa på morgonen dagen efter. Då blir det inte så mycket grejer man behöver ha med.
Man kan också lämna vardagskläder, skor och jacka på jobbet i förväg och sedan springa på morgonen dagen efter. Då blir det inte så mycket grejer man behöver ha med.
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 09:09Min version är att åka kommunalt till jobbet, med löparkläderna på. Det är en av fördelarna med att ha arbetskläder via arbetsgivaren... Jag springer sedan hem på eftermiddagen. Jag har i dagsläget varken kroppen eller möjligheten att springa hem efter va
Min version är att åka kommunalt till jobbet, med löparkläderna på. Det är en av fördelarna med att ha arbetskläder via arbetsgivaren... Jag springer sedan hem på eftermiddagen. Jag har i dagsläget varken kroppen eller möjligheten att springa hem efter va
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 23:39Jag springer till och från jobbet någon gång i veckan, det är bara 3-4 km enkel väg, beroende på vilken väg jag tar. Jobbar som sjuksyrra, så jag behöver inga kläder med mig. På jobbet har jag alltid ett ombyte rena underkläder, en handduk och necessär. A
Jag springer till och från jobbet någon gång i veckan, det är bara 3-4 km enkel väg, beroende på vilken väg jag tar. Jobbar som sjuksyrra, så jag behöver inga kläder med mig. På jobbet har jag alltid ett ombyte rena underkläder, en handduk och necessär. A
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 16:53Såhär blev det i går:
Redan på fredag tog jag med mig vardagskläder till jobbet. Jag hade ändå en ryggsäck med överdrag, vatten och plånbok/nycklar/telefon med mig. Långa löpartights på, löparskor på fötterna. Cyklade med överdrag 26 km, tog av byxorna l
Såhär blev det i går:
Redan på fredag tog jag med mig vardagskläder till jobbet. Jag hade ändå en ryggsäck med överdrag, vatten och plånbok/nycklar/telefon med mig. Långa löpartights på, löparskor på fötterna. Cyklade med överdrag 26 km, tog av byxorna l