Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 21:52@Bjarne
Vilken fin sträcka du har mellan hem och jobb!!
Blir lite avundsjuk att du har en sån terräng perfekt placerad på väg till jobbet :D!
Bra och inspirerande film du hade gjort också,
+1!
@Bjarne
Vilken fin sträcka du har mellan hem och jobb!!
Blir lite avundsjuk att du har en sån terräng perfekt placerad på väg till jobbet :D!
Bra och inspirerande film du hade gjort också,
+1!
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 10:45Bjarne (t+)
Bjarne (t+)
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 20:17Tack, jo jag är lyckligt lottad. Vägen jag filmat är 17 km. Jag har en snabbare väg på 15 km. som jag tar oftast.
Men vägen genom skogen ger den bästa starten på dagen.
Tack, jo jag är lyckligt lottad. Vägen jag filmat är 17 km. Jag har en snabbare väg på 15 km. som jag tar oftast.
Men vägen genom skogen ger den bästa starten på dagen.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:24Gillar Bjarnes film!
Gillar Bjarnes film!
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:28Hah, han är som Survivor man. Sätter ut kameran i förskott och springer sedan tillbaka för att springa förbi. (t+)
Hah, han är som Survivor man. Sätter ut kameran i förskott och springer sedan tillbaka för att springa förbi. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:58det blir en del springande... och det gillar man ju.
det blir en del springande... och det gillar man ju.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:15Har 10-12 km till jobbet och springer vissa dagar (dock färre än jag borde nu på vintern), oftast blir det cykling så jag sköter transport av kläder när jag cyklar, när jag sedan springer har jag underkläder och övrigt nödvändigt krafs i min Osprey Manta
Har 10-12 km till jobbet och springer vissa dagar (dock färre än jag borde nu på vintern), oftast blir det cykling så jag sköter transport av kläder när jag cyklar, när jag sedan springer har jag underkläder och övrigt nödvändigt krafs i min Osprey Manta
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:24Cykla 2 mil, springa 1? Jag vet inte om cykling är så bra träning för löpning, kanske bättre att vila den tiden och springa lite mer.
Nej, jag satsar inte på triatlon. 😉
Cykla 2 mil, springa 1? Jag vet inte om cykling är så bra träning för löpning, kanske bättre att vila den tiden och springa lite mer.
Nej, jag satsar inte på triatlon. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 09:48Jag har det bra.
4km till jobbet där jag förvarar duschgrejjer och arbetskläder i ett skåp i omklädningsrummet.Jag springer t/r jobbet (jobbar varannan helg) och har då ryggsäck (12L) med rena underkläder samt matlådor för 2 dagar med mig på lördag morg
Jag har det bra.
4km till jobbet där jag förvarar duschgrejjer och arbetskläder i ett skåp i omklädningsrummet.
Jag springer t/r jobbet (jobbar varannan helg) och har då ryggsäck (12L) med rena underkläder samt matlådor för 2 dagar med mig på lördag morg
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 15:40Bjarnes film (t+) mycket inspirerande! Jag har ca 2,7 km till jobbet, kortaste vägen. Försöker oftast promenera i rask takt dit och hem, alltid något. Men det förstås, springa hem med en omväg, då skulle jag kunna få till en lika fin tur, utmed Vänerns st
Bjarnes film (t+) mycket inspirerande! Jag har ca 2,7 km till jobbet, kortaste vägen. Försöker oftast promenera i rask takt dit och hem, alltid något. Men det förstås, springa hem med en omväg, då skulle jag kunna få till en lika fin tur, utmed Vänerns st