Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöppendla till jobbet?
You need to log in to create posts and topics.

@Bjarne

Vilken fin sträcka du har mellan hem och jobb!!

Blir lite avundsjuk att du har en sån terräng perfekt placerad på väg till jobbet :D!

Bra och inspirerande film du hade gjort också,
+1!

Bjarne (t+)

Tack, jo jag är lyckligt lottad. Vägen jag filmat är 17 km. Jag har en snabbare väg på 15 km. som jag tar oftast.
Men vägen genom skogen ger den bästa starten på dagen.

Gillar Bjarnes film!

Hah, han är som Survivor man. Sätter ut kameran i förskott och springer sedan tillbaka för att springa förbi. (t+)

det blir en del springande... och det gillar man ju.

Har 10-12 km till jobbet och springer vissa dagar (dock färre än jag borde nu på vintern), oftast blir det cykling så jag sköter transport av kläder när jag cyklar, när jag sedan springer har jag underkläder och övrigt nödvändigt krafs i min Osprey Manta

Cykla 2 mil, springa 1? Jag vet inte om cykling är så bra träning för löpning, kanske bättre att vila den tiden och springa lite mer.

Nej, jag satsar inte på triatlon. 😉

Jag har det bra.
4km till jobbet där jag förvarar duschgrejjer och arbetskläder i ett skåp i omklädningsrummet.

Jag springer t/r jobbet (jobbar varannan helg) och har då ryggsäck (12L) med rena underkläder samt matlådor för 2 dagar med mig på lördag morg

Bjarnes film (t+) mycket inspirerande! Jag har ca 2,7 km till jobbet, kortaste vägen. Försöker oftast promenera i rask takt dit och hem, alltid något. Men det förstås, springa hem med en omväg, då skulle jag kunna få till en lika fin tur, utmed Vänerns st