Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöppendla till jobbet?
You need to log in to create posts and topics.

De gånger jag gjort det har jag gjort följande:

1. Packa träningskläder + ett rent ombyte och ta med till jobbet.
2. Efter arbetsdagen, byt om, packa ner dina vanliga kläder i väskan och spring hem.
3. Följande dag springer du till jobbet, duschar och by

Jag tycker ändå att det verkar jobbigt att jobba alla dagar i veckan.
Julafton borde han vara fri så att han inte missar Kalle Anka.

Jag har några gånger tagit tåget/bussen i träningskldäer, så det ser jag inget problem med. Men att ta tåget/bussen *efter* man sprungit en dryg timma, vad tror ni om det? Kanske om man håller sig i vestibulen... 😉

(det är inte fullpackat).

Har 1800m g

Jag har åkt buss i svettiga löparkläder när jag inte sprang hela vägen. Kände mig lite dum, men det var ingen som sa nåt i alla fall. Folk vill ju helst inte prata med galningar dom inte känner 😀

Jag springer till jobbet nästan alla arbetsdagar. Jag har lite kläder på jobbet och tar bara med mig underkläder i ryggsäcken då jag springer. Har bara 8 km till jobbet så det är ju överkomligt.

Om ens fru/flickvänn jobbar i närheten kan man vara så smidig att hon tar med väskan till/från jobbet.

Jag tycker inte om att springa med ryggsäck. Särskilt inte om jobbskorna ska med.

Så jag tar helt enkelt med löparkläder till jobbet (och åker buss). Efter jobbet byter jag kläder och lämnar kvar de civila kläderna och joggar hem (det är 10 km). Eventuel

Promenad till jobbet i löparskor, löparvantar och löparjacka (eventuellt underställströja och funktionstshirt på om det är allt för kallt), övriga löparkläder i lilla, lilla ryggsäcken, matlåda i påse i handen. Vanliga skor parkerade på jobbet.

Löpning h

Lite framförhållning med matlådor och ombyten och liknande på jobbet är bra. Jag har fem mil och cyklar ofta en väg och springer en delsträcka åt andra hållet. Eller springer en väg. Eller en delsträcka - varationsmöjligheterna är oändliga. Alla dagar i v

I somras (sommarvik.)
Så var det härligt att kunna variera sig i sitt sätt att transportera sig till jobbet.

Ibland cyklade man, inlines med stavar en annan dag eller löpning.

Hände någon dag att man tog bussen, blev ändå ~3km promenad.

Hade då ryggsä