Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:17Att ni orkar! Jag blir trött bara av att läsa om allt besvär.
Imponerande energi måste jag säga. (t+)Men när jag var ung och energisk så cyklade jag Partille-Chalmers (ca 13km) enkel resa ToR varje dag året om i alla väder i 4 år så jag har inte alltid
Att ni orkar! Jag blir trött bara av att läsa om allt besvär.
Imponerande energi måste jag säga. (t+)
Men när jag var ung och energisk så cyklade jag Partille-Chalmers (ca 13km) enkel resa ToR varje dag året om i alla väder i 4 år så jag har inte alltid
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:29Peter: Det som är energikrävande är inte i första hand att få matlådor och ombyte till jobbet - det är att kunna uppbåda energi att genomföra en arbetsdag efter att ha gått upp klockan fyra för ett femtimmarspass. 😉
Peter: Det som är energikrävande är inte i första hand att få matlådor och ombyte till jobbet - det är att kunna uppbåda energi att genomföra en arbetsdag efter att ha gått upp klockan fyra för ett femtimmarspass. 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:31Får väl tillägga att så här vintertid är mitt alternativ till löpningen att promenera både till och från jobbet och då går det ju fortare att springa (om jag inte tar för mycket omvägar), eftersom det ändå är en sträcka jag ska transportera mig så kan jag
Får väl tillägga att så här vintertid är mitt alternativ till löpningen att promenera både till och från jobbet och då går det ju fortare att springa (om jag inte tar för mycket omvägar), eftersom det ändå är en sträcka jag ska transportera mig så kan jag
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:54Jag sprang lite till o från jobbet när jag bodde i Bristol och hade en 35-minuters tur till jobbet. Hade en ryggsäck med mat och underkläder och sedan hade jag duschgrejor i skåpet på jobbet. Då jag är sjuksyrra så behöver man ju inte tänka på fullt ombyt
Jag sprang lite till o från jobbet när jag bodde i Bristol och hade en 35-minuters tur till jobbet. Hade en ryggsäck med mat och underkläder och sedan hade jag duschgrejor i skåpet på jobbet. Då jag är sjuksyrra så behöver man ju inte tänka på fullt ombyt
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:54Jag sprang lite till o från jobbet när jag bodde i Bristol och hade en 35-minuters tur till jobbet. Hade en ryggsäck med mat och underkläder och sedan hade jag duschgrejor i skåpet på jobbet. Då jag är sjuksyrra så behöver man ju inte tänka på fullt ombyt
Jag sprang lite till o från jobbet när jag bodde i Bristol och hade en 35-minuters tur till jobbet. Hade en ryggsäck med mat och underkläder och sedan hade jag duschgrejor i skåpet på jobbet. Då jag är sjuksyrra så behöver man ju inte tänka på fullt ombyt
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 23:26Jag spelade in en film på min löpväg till jobbet:
http://beta.marathon.se/bloggar/bjarne/2010/10/ta-benen-till-jobbet
Jag spelade in en film på min löpväg till jobbet:
http://beta.marathon.se/bloggar/bjarne/2010/10/ta-benen-till-jobbet
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 09:48Jag springa till jobbet dagligen. 12km t.o.r
Jag har med mig ryggsäck med kläder, mobil och plånbok.
Det går i alla fall lika snabbt som att åka kollektivt med jag får springa i lugn och ro och får lite gratis km i benen.
Det var lite jobbigt i början att
Jag springa till jobbet dagligen. 12km t.o.r
Jag har med mig ryggsäck med kläder, mobil och plånbok.
Det går i alla fall lika snabbt som att åka kollektivt med jag får springa i lugn och ro och får lite gratis km i benen.
Det var lite jobbigt i början att
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:13Hur ska man göra om man har 850 meter till jobbet då?
Hur ska man göra om man har 850 meter till jobbet då?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 20:44Intervaller! Spring till jobbet, inse att du glömt kalendern, vänd om och hämta, spring tillbaka till jobbet, spring hem och ät lunch hemma osv 😉
Intervaller! Spring till jobbet, inse att du glömt kalendern, vänd om och hämta, spring tillbaka till jobbet, spring hem och ät lunch hemma osv 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 21:34Smart!
Dessvärre kommer all arbetstid att gå åt till att duscha och byta kläder, för jag sitter i kontorslandskap och framåt eftermiddagen börjar jag väl bli lite småsunkig om jag har löparkläderna på mig hela tiden 🙂
Smart!
Dessvärre kommer all arbetstid att gå åt till att duscha och byta kläder, för jag sitter i kontorslandskap och framåt eftermiddagen börjar jag väl bli lite småsunkig om jag har löparkläderna på mig hela tiden 🙂