Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 10:44Instämmer med tidigare talare. Mycket bra inslag, nu blev jag sugen på att snöra på mig skorna...
Instämmer med tidigare talare. Mycket bra inslag, nu blev jag sugen på att snöra på mig skorna...
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 18:43Jag får instämma i kören. Mycket bra reportage med framför allt underbar känsla.
Jag får instämma i kören. Mycket bra reportage med framför allt underbar känsla.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 19:19Feelgoodkänsla!
I en annan tråd diskuteras vad som menas med "vältränad". Jag tycker Ulf Wickbom är vältränad. Se bara på honom när han springer - så ser en vältränad människa ut i mina ögon!
Feelgoodkänsla!
I en annan tråd diskuteras vad som menas med "vältränad". Jag tycker Ulf Wickbom är vältränad. Se bara på honom när han springer - så ser en vältränad människa ut i mina ögon!
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 20:23+1 på Lena!
+1 på Lena!
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 20:50Härligt inslag!
Härligt inslag!
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 21:12Bra bra 😉
Bra bra 😉
Quote from Sabina Dzananovic on 6 June 2011, 21:27"Smärtan är oundviklig, men lidandet är valfritt." Härlig inställning!
"Smärtan är oundviklig, men lidandet är valfritt." Härlig inställning!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 06:49Kul att ni gillar repet. Det var ett sant nöje att göra och Han, Ulf Wickbom, sätter ord på mycket av det jag tänker om löpning. VIlken krutman!
Kul att ni gillar repet. Det var ett sant nöje att göra och Han, Ulf Wickbom, sätter ord på mycket av det jag tänker om löpning. VIlken krutman!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 07:34Kul inslag. Var det Ulf som valde citaten eller var det du?
Kul inslag. Var det Ulf som valde citaten eller var det du?
Quote from Elias Engqvist on 7 June 2011, 08:32Citatet från "Born to Run" har jag som"motto" här på FB! Bra val 🙂
Citatet från "Born to Run" har jag som"motto" här på FB! Bra val 🙂