Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpreportage i TV.
You need to log in to create posts and topics.

Det var jag som valde citaten. Var tvungen att hitta nåt hyfsat aktuellt- nyutkomna böcker- och nåt som inte var för långt och komplicerat. Jag gillar de två- bra mantran att ha med sig när det känns tungt!

Håller med om slutklämmen att vi nuförtiden saknar något där vi verkligen får ta ut oss, där vi tänker "vad har jag nu ställt till med" och att det är så skönt efteråt och att man kan tänka att jag i alla fall vågade. Jag tror man växer som människa av lö

ju ett härligt inslag - tyckte att det han sa om sista milen på en maran - beskrivningen var kanon bra & stämde ( för mig i alla fall).
Han såg vältränad med ett lugnt aura.
Kul med såna människor - ju jag tittade också på skorna.

Jag halkade in på den här tråden direkt efter att ha läst den om Mirandas föresläsning på Alewalds... Det blev en intressant jämförelse med den tråd Miranda startade:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1032203

Här ges också bara en län

1. Det första svaret sätter i ganska hög grad tonen för resten av tråden, även om det inte var riktigt avsett som det blev.
2. Det första intrycket är att Miranda är ute efter att driva trafik till sin egen blog på ett annat sätt än i den här tråden.

Mis

Ja, du har så rätt i punkt 1.

Det är väl därför vissa trådar här spårar ur så lätt 😉

Fast den här tråden startade med absolut korrekt och saklig information:

"Löpreportage i TV. Ur kulturprogrammet Sverige. Reportaget börjar 17 min in i programmet!"

Här står alltså TV-reportage om löpning i svenskt kulturprogram. Precis vad man behöver

Det var nog lite det jag syftade på med punkt 2. Jag håller med, det var helt enkelt tillräckligt mycket information. Det hade inte behövts så många ord extra i den andra tråden heller, men det var inte tillräckligt för att det inte skulle missförstås.

Här klickas inte i onödan, helt enkelt!
😀

Precis, den här tråden talar om vad det handlar om, och om det är ngt jag har möjlighet att delta i.

Antag att det istället länkat till en förläsning i, säg, Boston med de som medverkar i programmet. Utan att tala om det?
Jag undviker ofta länkar till Yo